کد خبر : 1993015 | 18 دی 1402 ساعت 23:12 | 27.2K بازدید | 32 دیدگاه

یک باشگاه VAR را در انگلیس حذف کرد!

به درخواست باشگاه میدلزبرو دو بازی نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس بدون فناوری VAR برگزار می‌شود.

یک باشگاه VAR را در انگلیس حذف کرد!

به گزارش "ورزش سه"، VAR در نیمه نهایی جام اتحادیه مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. میدلزبرو درخواست کرده بود تا برای تبعیض قائل نشدن بین تیم‌ها این اتفاق بیفتد.

لیگ فوتبال انگلیس (EFL) فراخوان داده که از این فناوری در دو بازی نیمه نهایی بین چلسی-میدلزبورو و لیورپول-فولام استفاده نشود. تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو در بازی رفت سه‌شنبه شب با تیم چمپیونشیپی دیدار می‌کنند و لیورپول چهارشنبه میزبان فولام است.

1976522

تیم میدلزبورو از فناوری VAR در ورزشگاه ریورساید برخوردار نیست، چون این فناوری در چمپیونشیپ استفاده نمی‌‌شود. لیگ فوتبال انگلیس به‌جای استفاده از VAR در سه بازی از چهار بازی نیمه‌نهایی که انجام می‌شود، تصمیم گرفت که تصمیم عادلانه‌ داشته باشد و استفاده از این فناوری را به کلی حذف کند.

سخنگوی EFL در گفت‌وگو با تلگراف تایید کرد: "در نیمه نهایی از VAR استفاده نخواهد شد زیرا امکان استفاده از این فناوری در ورزشگاه میدلزبرو وجود نداشت. تصمیم گرفته شد که منصفانه‌تر است از VAR در هیچ یک از چهار بازی نیمه نهایی استفاده نکنیم. FA رویکرد متفاوتی (در جام حذفی) در پیش گرفت، اما احساس کردیم این کاری است که باید انجام دهیم. اگر امکان نداشت در یکی از بازی‌ها استفاده شود، پس در هیچ یک از چهار بازی نیمه نهایی استفاده نخواهد شد."

با این حال، VAR صرف نظر از اینکه چه تیمی در آن بازی می‌کند، برای فینال استفاده خواهد شد، زیرا این فناوری از قبل در ورزشگاه ومبلی مستقر شده است.

دیدگاه‌ها