کد خبر : 1993033 | 19 دی 1402 ساعت 08:30 | 29.3K بازدید | 14 دیدگاه

تاریخ بعد از 5 سال تکرار شد

تارتار مثل گل‌محمدی، ماجرای سربازی و ذوب‌آهن!

باشگاه ذوب‌آهن در شرایطی نسبت به سرباز شدن حبیب فرعباسی موضع گرفته که 5 سال پیش هم این اتفاقات درباره تیم اصفهانی وجود داشت.

تارتار مثل گل‌محمدی، ماجرای سربازی و ذوب‌آهن!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای مذاکره مسئولان ملوان با حبیب فرعباسی دروازه‌بان ذوب‌آهن برای رفتن به خدمت سربازی و حضور در جمع انزلی‌چی‌ها حواشی زیادی را ایجاد کرده است. در این خصوص نیما نکیسا مدیرعامل ذوب‌آهن مصاحبه‌ای را انجام داد و اقدام ملوانان را خارج از حرفه‌ای‌گری توصیف کرد.

این صحبت‌ها اگرچه با واکنش مدیرعامل ملوان مواجه شده، اما برای باشگاه ذوب‌آهن اتفاقی تکراری است؛ چراکه سبزپوشان اصفهانی 5 سال قبل چنین موضوع را درباره سرباز شدن بازیکنان خود به تعداد بیشتر تجربه کرده‌اند.

در فصل 96-97 یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور بعد از پشت سر گذاشتن نیم فصل سخت در تراکتور با پنجره بسته و بازی دادن به نفرات جوان، در نقل و انتقالات زمستانی دست روی نفرات سرباز گذاشت. تراکتور آن زمان یکی از تیم‌های نظامی لیگ برتر بود و حق جذب سرباز بود و از این رو گل‌محمدی که مجتبی حسینی (سرمربی کنونی آلومینیوم اراک) را به عنوان دستیار کنار خود داشت، دست روی سه بازیکن سابق خود در ذوب‌آهن گذاشت.

دانیال اسماعیلی‌فر (بازیکن کنونی پرسپولیس)، مهدی مهدی‌پور (بازیکن فعلی استقلال) و احسان پهلوان (بازیکن کنونی سپاهان) سه ستاره آن روزهای ذوب‌آهن بودند که با وجود داشتن قرارداد با سبزپوشان اصفهانی با نظر گل‌محمدی راهی تراکتور شدند تا خدمت سربازی خود را بگذرانند. آن زمان حضور سه ستاره ذوب‌آهن به صورت همزمان در تراکتور بدون هماهنگی با مدیران ذوب‌آهن حواشی زیادی ایجاد کرد و سعید آذری مدیرعامل وقت این باشگاه هم مصاحبه‌های تندی را انجام داد.

اگرچه یحیی گل‌محمدی با وجود جذب سربازان تازه‌وارد از ذوب‌آهن در تراکتور دوام نیاورد و خیلی زود این تیم را ترک کرد، اما حالا اتفاقی که او در تراکتور برای سه بازیکن ذوب‌آهن رقم زد برای مهدی تارتار و ملوان رخ داده است. البته که ملوانان فقط به دنبال جذب یک بازیکن ذوب‌آهن (فرعباسی) هستند، اما به هر حال تاریخ در ماجرای رفتن بازیکنان به خدمت سربازی برای ذوب‌آهن تکرار شده است.

دیدگاه‌ها