کد خبر : 1993037 | 19 دی 1402 ساعت 08:43 | 29.2K بازدید | 23 دیدگاه

دروازه‌بان رئال در سوپرکاپ مشخص شد

رلوو اعلام کرد که کارلو آنچلوتی قصد دارد در سوپرجام اسپانیا از کپا آریسابالاگا استفاده کند.

دروازه‌بان رئال در سوپرکاپ مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در روز چهارشنبه ۱۰ ژانویه در چارچوب سوپرکاپ اسپانیا در عربستان سعودی به مصاف همدیگر می‌روند. برنده این بازی به مصاف برنده بازی بارسلونا-اوساسونا می‌رود تا قهرمان سوپرکاپ مشخص شود.

در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌هایی در مورد ترکیب رئال مادرید در این بازی حساس وجود داشت. برخی معتقد بودند آندری لونین قرار است شماره یک رئال برابر اتلتیکو مادرید باشد.

برخلاف شایعات، رلوو اعلام کرده است چهارشنبه کپا آریسابالاگا از دروازه رئال مادرید در برابر خط حمله شاگردان دیه‌گو سیمئونه مواظبت خواهد کرد.

1976553

کپا در هفته‌های اخیر از حضور ثابت ترکیب اصلی رئال مادرید دور شده است و با درخشش آندری لونین او دیگر نتوانست مانند ابتدای فصل جایگاه ثابتی در دروازه مادریدی‌ها داشته باشد.

با وجود فیکس بودن در بازی حساس مقابل اتلتیکو مادرید اما اخبار فعلا حاکی از این است که آریسابالاگا در انتهای فصل مادرید را ترک می‌کند و به چلسی برمی‌گردد.

زیرا با توجه به نمایش‌های قابل قبول لونین در چارچوب رئال و همچنین بازگشت تیبو کورتوا، رئال یک دروازه‌بان اضافه دیگر نمی‌خواهد و قصد ندارد قرارداد قرضی کپا را تمدید و یا دائمی کند.

دیدگاه‌ها