کد خبر : 1993043 | 19 دی 1402 ساعت 00:52 | 11.9K بازدید | 5 دیدگاه

امانوئل آدبایور:

دعا می‌کنم اوسیمن مثل دروگبا شود!

امانوئل آدبایور، مهاجم سابق آرسنال، اعلام کرد دعا می‌کند تا ویکتور اوسیمن به لیگ برتر انگلیس منتقل شود.

دعا می‌کنم اوسیمن مثل دروگبا شود!

به گزارش "ورزش سه"، امانوئل آدبایور، بازیکن سابق منچسترسیتی و آرسنال، اعلام کرد که برای انتقال ویکتور اوسیمن به لیگ برتر دعا می‌کند و از او می‌خواهد که دوران درخشانی مانند دیدیه دروگبا در انگلیس ثبت کند.

عملکرد اوسیمن در ناپولی‌ موجب شده تا باشگاه‌های بزرگ اروپا وضعیت او را زیر نظر داشته باشند. این بازیکن 25 ساله در فصل گذشته 31 گل در رقابت‌های سری A به ثمر رساند.

اوسیمن تا سال 2026 با ناپولی قرارداد امضا کرده اما همچنان شایعاتی وجود دارد که باشگاه‌های انگلیسی از جمله آرسنال و چلسی خواستار جذب او هستند.

1976561

آدبایور درمورد احتمال انتقال اوسیمن به لیگ برتر به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: "او نگرش، ذهنیت و عزم درستی برای موفقیت در آنجا (در انگلیس) دارد. من برای او دعا می‌کنم که به لیگ برتر برود و توانایی‌هایش را نشان دهد. لیگ برتر سخت‌ترین و بهترین لیگ جهان است. اوسیمن قبلاً در ایتالیا این کار را نشان داده و انجام داده است. فکر می‌کنم زمان مناسبی است که او به انگلیس برود و جایگزین اسطوره خودش یعنی دیدیه دروگبا شود و کارهای زیبایی انجام دهد. او برای کسب جایگاه و سپری کردن یک فصل عالی در انگلیس مانند دروگبا، تمام آنچه را که باید در اختیار دارد."

دیدگاه‌ها