کد خبر : 1993044 | 19 دی 1402 ساعت 01:00 | 42.4K بازدید | 53 دیدگاه

خستگی ستاره‌ها از عربستان: پول خوشبختی نمی‌آورد!

چندین نفر از ستاره‌هایی که در نقل و انتقالات تابستانی به لیگ عربستان پیوستند، از تصمیم‌شان پشیمان شده‌اند!

خستگی ستاره‌ها از عربستان: پول خوشبختی نمی‌آورد!

به گزارش "ورزش سه"، شش ماه پس از انتقال رویایی به عربستان، برخی ستاره‌ها قصد دارند به لیگ‌های معتبر اروپایی برگردند و بعد از تجربه چیزی که مثل یک فرصت بازنشستگی طلایی به‌نظر می‌رسید، پس از ناتوانی در سازگاری با کشور جدید، به فکر نقل مکان و برگشت به اروپا هستند.
آب و هوا و فرهنگ متفاوت، درک متفاوت از فوتبال و برخی عوامل دیگر از دلایل این پشیمانی هستند.

جردن هندرسون

یکی از ستاره‌هایی که به‌شدت از تصمیمش پشیمان است، جردن هندرسون، ستاره سابق لیورپول است. او در تابستان به الاتفاق پیوست و شاگرد استیون جرارد شد اما خیلی زود به فکر جدایی و برگشت به عربستان افتاده است. بازگشت به اروپا می‌تواند برای او گران تمام شود، زیرا برای برخورداری از مزایا ‌و معافیت‌های مالیاتی باید دو سال در عربستان بماند و اگر در این پنجره یا پنجره بعدی از الاتفاق جدا شود باید بخشی از حقوقش را به‌عنوان مالیات بدهد.

1976562

از دلایل اصلی پشیمانی هندرسون، ناسازگاری با آب و هوای بسیار گرم و مرطوب، حضور کم در بازی‌ها و شرایط پیچیده تیم تحت رهبری استیون جرارد است.

روبرتو فیرمینو
اگرچه دوران او در عربستان با هت‌تریک در بازی اول آغاز شد اما این بازیکن از آن زمان تا کنون گلی نزده و اکنون تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شده است. او در ۹ بازی اخیر ۸ بازی را از روی نیمکت آغاز کرده است. همه اینها به‌علاوه مرگ پدرش که از لحاظ روحی به او ضربه بزرگی زد باعث شده است که ستاره سابق لیورپول بخواهد عربستان را ترک کند.

1976564

کریم بنزما
با اینکه او نقش بزرگی در الاتحاد دارد و حتی یکی از دلایل اخراج نونو اسپیریتو هم به دلیل مشکلات با بنزما بود، اما ستاره سابق رئال مادرید به دلیل هجمه‌های زیاد هواداران علیه او و انتقادات فراوان نمی‌خواهد به بازی در این کشور ادامه دهد. او پس از شکست اخیر تیمش مقابل النصر اکانت‌هایش در فضای مجازی را بست و به مادرید برگشت تا هوایی تازه کند. بعید نیست او در دو پنجره آینده برای همیشه عربستان را ترک کند و به اروپا برگردد.

1976563

دیدگاه‌ها