کد خبر : 1993079 | 19 دی 1402 ساعت 10:39 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

خزانه‌دار جدید کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد

اعتراض ساعی و پاسخ کارگری در‌ مجمع پارالمپیک

مجمع عمومى كميته ملى پارالمپيک ایران با حضور وزیر ورزش آغاز شد.

اعتراض ساعی و پاسخ کارگری در‌ مجمع پارالمپیک

به گزارش "ورزش سه"، آغاز مجمع كميته ملي پارالمپيك به گزارش عملكرد كاروان ورزش ايران در بازي‌هاي پاراآسيايي توسط کمال جوانمرد دبیر اجرایی کمیته پارالمپیک اختصاص داشت.

وی بعد از ارائه گزارش، اشاره‌ای به رویدادهای پیش‌رو در سال ١٤٠٣ شامل بازی‌های پارالمپیک پاریس و همچنین برگزاری اردوهای بازی‌های پاراآسیایی جوانان در تاشکند داشت.

در ادامه مجمع عمومي كميته ملي پارالمپيك، گزارش حسابرس مستقل و صورت‌های مالی ارائه شد كه از سوي اعضا مورد تایید قرار گرفت. حساب‌رس كميته ملي پارالمپيك عملکرد کمیته در این بخش را منصفانه، یعنی از روی انصاف و عدالت عنوان کرد.

در ادامه امیر ماندگارفرد بازرس کمیته پارالمپیک، گزارشي مبني بر عملکرد بخش‌های مختلف و اقدامات صورت گرفته ارائه داد كه مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.

بخشي از مجمع كميته ملي پارالمپيك به راي گيري براي انتخاب خزانه‌دار اختصاص داشت. پيش از اين خانم نعيمي خزانه‌دار بود كه انصراف داد، به همين دليل انتخاب خزانه‌دار جديد در دستور كار مجمع امروز قرار گرفت.

1976593

حامد ميرزاحسيني تك كانديداي خزانه‌داري بود كه راي لازم را گرفت. بدين ترتيب وي تا پايان دوره خزانه‌دار كميته است.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، غفور کارگری، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، سینا کلهر، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، مریم کاظمی‌پور، معاون بانوان وزارت ورزش و نایب رئیس بانوان کمیته پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس آقایان کمیته پارالمپیک در این مجمع که در ابتدا ۳۲ نفر در آن شرکت کردند حاضر بودند.

هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو در خلال مجمع خطاب به رئیس کمیته گفت: بیش‌ترین کمک‌ها تاکنون به پاراتکواندو شده ولی خواهش می‌کنم دیگر به ما‌ کمک نکنید و پول بچه‌ها را به حساب خودشان بریزید. ما جایزه هم‌ نمی‌خواهیم، نماینده هم نمی‌فرستیم و در بحث اداری و اجرایی کمک می‌کنیم ولی تیم را خودتان در دست بگیرید. این رشته برای شما، ما چیزی نمی‌خواهیم. شما نامه‌نگاری ما را پاسخ نمی‌دهید، سر بزنگاه تیم را رها می‌کنید. من تا به امروز انجام دادم ولی از این به بعد خودتان زحمت بکشید و کار را دست بگیرید.

غفور کارگری مدعی شد که به‌جز یکی، ۲ رشته؛ موافق واگذاری رشته‌ها به فدراسیون‌ها نبوده اما وزیر باید نحوه بررسی این موضوع را اعلام کنند و ما هم قائل به این واگذاری هستیم.

1976594

دیدگاه‌ها