کد خبر : 1993091 | 19 دی 1402 ساعت 11:35 | 37.6K بازدید | 39 دیدگاه

رویای جذاب رئال- هالند: روز به روز جدی‌تر!

رئال مادرید به‌صورت جدی در حال بررسی شرایط جذب ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، است.

رویای جذاب رئال- هالند: روز به روز جدی‌تر!

به گزارش "ورزش سه"، شایعات بسیاری درباره توافق رئال مادرید و کیلیان امباپه برای حضور او در سانتیاگو برنابئو در پایان فصل جاری به گوش می‌رسد اما این شایعات از سوی هر دو طرف تکذیب شده است. 

رفتار و تصمیمات این بازیکن در سال 2022 باعث شد که رئال دیگر اعتمادی به او نداشته باشد و شاید حتی او را به عنوان اولویت اصلی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نداند. این در حالی است که قرارداد این ستاره فرانسوی با پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او این فرصت را دارد که به عنوان بازیکن آزاد راهی هر باشگاهی شود. 

صحبت درباره خریدهای جذاب رئال در پنجره تابستانی در چند هفته اخیر بارها به گوش رسیده اما نشریه رلوو مدعی شده است که یک نام در طول این مدت بارها و بارها به گوش رسیده و صحبت درباره آن روز به روز جدی‌تر شده است.

1972841

گفته می‌شود که مدیران این باشگاه به‌صورت جدی شرایط هالند را زیر نظر دارند و شاید او را به اولویت اصلی نقل و انتقالاتی در پنجره تابستانی آینده تبدیل کنند تا بتوانند با منچسترسیتی برای جذبش به توافق برسند. 

بعید به نظر می‌رسد که مدیران سیتی تصمیمی برای فروش او داشته باشند اما بند فسخی که در قرارداد این ستاره نروژی گنجانده شده است می‌تواند کار را برای رئال آسان کند.

دیدگاه‌ها