کد خبر : 1993095 | 19 دی 1402 ساعت 11:50 | 63.4K بازدید | 36 دیدگاه

ادعای ال‌چیرینگیتو:

امباپه خبر بزرگ را به الخلیفی می‌دهد

ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو و دوست صمیمی رونالدو، ادعا کرد که کیلیان امباپه در روزهای آتی جلسه مهمی با ناصر الخلیفی خواهد داشت.

امباپه خبر بزرگ را به الخلیفی می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، یک بازار نقل و انتقالات دیگر و بازهم کیلیان امباپه تبدیل به کانون شایعات شده است. در مورد آینده ستاره پی اس جی که همچنان قراردادش را تمدید نکرده و طبق قانون می‌تواند بدون مشکل با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند، گمانه‌زنی‌های زیادی شده است.

1918517

امباپه اخیرا در یک مصاحبه تایید کرد که هنوز هیچ تصمیمی در مورد آینده‌اش نگرفته ولی گفت که این کار را به اواخر فصل موکول نمی‌کند و به‌زودی یک تصمیم قطعی خواهد گرفت.

در همین رابطه اخیرا دو ادعای مختلف مطرح شده است. در اسپانیا می‌گویند رئال به وی پیشنهاد نخواهد داد مگر اینکه خودش قدم پیش بگذارد. در فرانسه نیز گزارش داده‌اند که او در روزهای اخیر با رئال به توافق رسیده است که این خبر دیروز توسط خود امباپه تکذیب شد.

1976603

دیشب در ال‌چیرینگیتو، این ادعا به نقل از اطرافیان امباپه مطرح شد که قرار شده در روزهای آتی جلسه‌ای بین امباپه و ناصر الخلیفی برگزار شود و در آن او به رئیس قطری اطلاع می‌دهد که قصد تمدید ندارد و اگر قرار است به این‌خاطر با محرومیت و رفتن به سکوها مواجه شود نیز مشکلی نخواهد داشت چون زیر بار زور نمی‌رود. البته تمدید نکردن امباپه به معنای قطعی شدن انتقالش به رئال نیست چرا که ممکن است پای باشگاهی دیگر نیز در میان باشد.

دیدگاه‌ها