کد خبر : 1993105 | 19 دی 1402 ساعت 12:15 | 27K بازدید | 14 دیدگاه

کیمیش جای موکیله!

پاسخ عجیب پی‌اس‌جی به درخواست بایرن

پی اس جی تنها در صورت نوردی موکیله را به بایرن خواهد داد که به جای او جاشوا کیمیش را بگیرد.

پاسخ عجیب پی‌اس‌جی به درخواست بایرن

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازار انتقالات زمستانی به دنبال خرید یک مدافع است. گزینه‌های مختلفی مطرح شده‌اند اما جذب هر کدام دشواری‌های خاص خود را دارد. در نهایت و طبق ادعای رسانه‌های آلمانی، بایرن روی نوردی موکیله، مدافع جوان پی اس جی، که در این تیم فرصت زیادی برای بازی پیدا نمی‌کند، تمرکز کرده و پیشنهادی نیز به باشگاه پاریسی ارائه کرده است.

در همین رابطه دیروز اکیپ نوشت که بایرن قصد دارد موکیله را قرضی با بند خرید جذب کند اما با پاسخی عجیب از سوی پاریسی‌ها روبه‌رو شده است.

1973442

طبق این گزارش، پی اس جی تنها در صورتی که کیمیش را از بایرن بگیرد، حاضر است با جدایی موکیله موافقت کند. کیمیش قابلیت بازی در پست‌های مختلفی را دارد و لوئیس انریکه مشتاق به خدمت گرفتن او است. ایده پاریس، موکیله به علاوه چند میلیون یورو برای جذب کیمیش است.

کیمیش خود در چند مصاحبه اعتراف کرده که دوست دارد قبل از پایان فوتبالش، بازی در یک لیگ دیگر را نیز تجربه کند. او از بارسا و سیتی پیشنهاد دارد اما احتمال تمدید قرارداد او نیز دور از ذهن نیست. تمدید با کیمیش برای بایرن اهمیت بالایی دارد و بسیار بعید است با پیشنهاد پی اس جی موافقت کند.

دیدگاه‌ها