کد خبر : 1993120 | 19 دی 1402 ساعت 13:05 | 54.4K بازدید | 42 دیدگاه

جمع دوستان مسی: ستاره سابق بارسا در اینترمیامی

فیلیپه کوتینیو، ستاره سابق بارسلونا، در حال مذاکره با اینترمیامی برای پیوستن به این باشگاه است.

جمع دوستان مسی: ستاره سابق بارسا در اینترمیامی

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند در فصل جدید عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا را به‌دست آورد و در حال جذب بسیاری از بازیکنان سابق بارسلونا است. 

آنها پیش از این لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا را در اختیار داشتند و چند روز قبل با لوئیس سوارز هم قراردادی را امضا کردند تا او هم به جمع دوستان قدیمی‌اش که روزهای خوبی را در نوکمپ با هم سپری کرده بودند اضافه شود. 

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده که مدیران اینترمیامی مذاکراتی را برای به خدمت گرفتن کوتینیو و انتقال او به آمریکا آغاز کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند پیش از شروع فصل جدید، این بازیکن را هم به خدمت بگیرند. 

1635188

این ستاره برزیلی در حال حاضر در الدحیل قطر توپ می‌زند اما شرایط خوبی را در این تیم سپری نکرده و تا به حال تنها 419 دقیقه در این فصل به میدان رفته است و به همین دلیل در فکر ترک خاورمیانه است. 

در صورتی که کوتینیو بتواند با مدیران این باشگاه برای جدایی از آنها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی به توافق برسد، اینترمیامی آماده است تا خیلی زود مقدمات حضور او در ام ال اس را فراهم کند تا او بار دیگر در کنار مسی به میدان برود.

دیدگاه‌ها