کد خبر : 1993123 | 19 دی 1402 ساعت 13:30 | 54.3K بازدید | 19 دیدگاه

پاداش چند برابری در سوپرجام

رئال و بارسا در عربستان پول پارو می‌کنند

پاداشی که به رئال و بارسا برای حضور در سوپرجام اسپانیا در عربستان اختصاص پیدا می‌کند، اصلا قابل قیاس با تیم دیگری در فوتبال این کشور نیست.

رئال و بارسا در عربستان پول پارو می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، سوپرجام فوتبال اسپانیا قبل از سال 2020 دیداری بود بین قهرمان لالیگا و کوپا دل ری که به‌صورت رفت و برگشت در ماه آگوست و قبل از شروع فصل برگزار می‌شد. اغلب نیز از آن استقبال خاصی نمی‌شد و سود زیادی برای باشگاه‌ها نداشت.

در نهایت لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، شکل برگزاری این جام را تغییر داد. بر اساس قراردادی با عربستان تا سال 2029، سوپرجام اسپانیا با حضور چهار تیم (قهرمان و نایب قهرمان لالیگا و کوپا دل ری) در این کشور برگزار می‌شود.

1976458

دو بازی نیمه نهایی و بازی فینال که برای اسپانیا سودی 240 میلیون یورویی تا سال 2029 دارد. 

طبق گزارش مارکا، رئال و بارسا برای حضور در این رقابت‌ها هر کدام 6 میلیون یورو پاداش می‌گیرند. به اتلتیکو سه میلیون یورو می‌رسد در حالی که پاداش اوساسونا حتی به یک میلیون یورو نیز نمی‌رسد. این تیم در صورت رسیدن به فینال یک میلیون یورو و در صورت قهرمانی یک میلیون یوروی دیگر پاداش می‌گیرد در حالی که به رئال و بارسا برای رسیدن به فینال و قهرمانی، چندین میلیون یوروی دیگر نیز تعلق می‌گیرد. 

این چهارمین دوره سوپرجام اسپانیاست که در عربستان برگزار می‌شود. فردا رئال و اتلتیکو و پنجشنبه شب نیز بارسا و اوساسونا برابر هم قرار می‌گیرند. بارسا مدافع عنوان قهرمانی این بازی‌هاست.

دیدگاه‌ها