کد خبر : 1993236 | 19 دی 1402 ساعت 21:43 | 13.7K بازدید | 19 دیدگاه

اوتمار هیتسفلد:

ورزشگاه بایرن را به نام بکن باوئر تغییر دهید

اوتمار هیتسفلد، سرمربی سابق بایرن مونیخ، معتقد است نام ورزشگاه آلیانز آرنا باید به فرانتس بکن باوئر آرنا تغییر پیدا کند.

ورزشگاه بایرن را به نام بکن باوئر تغییر دهید

به گزارش "ورزش سه"، دیروز فرانتس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان، پس از ماه‌ها تحمل بیماری در سن ۷۸ سالگی از دنیا رفت. او یکی از بهترین بازیکنان جهان و به گفته برخی بزرگ‌ترین اسطوره فوتبال آلمان بود.

پس از مرگ بکن باوئر واکنش‌های زیادی را از سوی اهالی فوتبال به این اتفاق غم‌انگیز شاهد بودیم. بسیاری مرگ او را از مهم‌ترین اتفاقات فوتبالی چند ماه اخیر نامیدند.

اما اوتمار هیستفلد واکنش متفاوت‌تری از بقیه داشت. او پس از ابراز تاسف از درگذشت بکن باوئر، اعلام کرد که بهتر است نام آلیانز آرنا، ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ، به فرانتس بکن باوئر تغییر کند.

1976801

او گفت: «بکن باوئر به همراه گرد مولر، اولی هوینس، کارل هاینس رومنیگه و چند نفر دیگر به ساخت باشگاه بایرن کمک کرد. به همین دلیل است که اگر نام آلیانز آرنا به «فرانتس بکن‌ باوئر آرنا» تغییر کند بهتر است.

او بهترین بازیکن تمام دوران است، زیرا او هر چیزی که یک فرد در فوتبال می‌تواند کسب کند، به دست آورد. قهرمانی جهان با آلمان به‌عنوان بازیکنی در سطح جهانی و سپس به‌عنوان مربی. او در همه جا مورد قدردانی قرار گرفت و همچنین بسیار فرد محترمی بود. فوتبال آلمان و باشگاه بایرن باید به بهترین شکل ممکن از او قدردانی کنند تا نام او برای همیشه در یادها ماندگار شود.»

دیدگاه‌ها