کد خبر : 1993258 | 19 دی 1402 ساعت 22:55 | 9.1K بازدید | 16 دیدگاه

سرمربی اینتر نمی‌خواهد تیمش را چشم بزند!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، از پیش‌بینی قهرمان سری آ در این فصل به دلایل خرافی خودداری کرده است.

سرمربی اینتر نمی‌خواهد تیمش را چشم بزند!

به گزارش "ورزش سه"، سری آی ایتالیا نیم فصل خود را تمام کرده است و اینتر با دو اختلاف امتیاز نسبت به یوونتوس قهرمان نیم فصل شده است.
ایتالپرس نتایج یک نظر سنجی از مربیان لیگ ایتالیا را منتشر کرد که در آن به سه سوال ساده در مورد نیم فصل اول پاسخ داده بودند: تیم شگفت‌آور این فصل، بازیکن شگفت‌آور و قهرمانی احتمالی سری آ.

سرمربی‌های تیم‌های بولونیا، جنوا، یوونتوس، لاتزیو، مونزا و رم پاسخ‌های خود را به این پرسشنامه ارسال نکردند، اما بقیه تقریبا به همه سوال‌ها جواب دادند به جز اینزاگی.

1976823

سرمربی اینتر فروزینونه را به عنوان تیم غافلگیرکننده و مهاجم بولونیا، جاشوا زیرکزی را به عنوان بازیکن شگفت‌آور فصل انتخاب کرد، اما وقتی نوبت به قهرمان اسکودتو رسید، پاسخ را خالی گذاشت. ایتالپرس احتمال می‌دهد که او به دلایل خرافی نخواسته که قهرمانی تیمش را پیش‌بینی کند. 12 نفر از 13 مربی دیگری که این پرسشنامه را جواب دادند، از تیم اینزاگی به عنوان قهرمان احتمالی نام برده‌اند. فقط جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، یوونتوس را انتخاب کرد. حتی استفانو پیولی، مربی میلان، حمایت خود را از رقبای اینتر برای کسب اسکودتو نشان داد.

بولونیا 11 رای را به عنوان تیم شگفت‌انگیز فصل به دست آورد. زیرکزی هم با هفت رای به عنوان بازیکن غافلگیرکننده سری آ در نظرسنجی صدرنشین شد.

دیدگاه‌ها