کد خبر : 1993260 | 20 دی 1402 ساعت 05:59 | 28.3K بازدید | 8 دیدگاه

سامان دوباره گل زد؛

پایان انتظار 5 سال و 2 روزه در تیم ملی

هافبک خوش تکنیک تیم ملی پس از مدت‌ها توانست دوباره در لباس ایران گلزنی کند.

پایان انتظار 5 سال و 2 روزه در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس قبل از اینکه در جام جهانی 2018 به میدان برود، در دیدارهای تدارکاتی زیر نظر کارلوس کی‌روش توانست مقابل پاناما گلزنی کند و پس از آن فقط در یک مسابقه مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 توانسته بود چنین کاری را انجام بدهد که طلسم پنج ساله او شب گذشته شکست.

این ستاره ایرانی که تبدیل به مهره ثابت در برنتفورد شده و جایگاه ثابتی در ترکیب زنبورهای انگلیس به دست آورده، آخرین گل ملی خود را در روز 17 دی 97 و بازی دور گروهی جام ملت‌های قبلی برابر یمن به ثمر رسانده بود که شب گذشته (سه‌شنبه) موفق شد پس از 5 سال و 2 روز به این روند پایان بدهد و در دقیقه 3 برابر اندونزی گلزنی کند.

قدوس که پس از حضور دوباره در تیم ملی ایران تبدیل به یکی از نفرات موردعلاقه امیر قلعه‌نویی شده، اشتباهش در دیدار تدارکاتی گذشته مقابل بورکینافاسو را فراموش کرد و توانست در جدال با اندونزی نمایش موثری داشته باشد و یک گل ارزشمند بزند.

سامان حالا با سه گل ملی به استقبال جام ملت‌های آسیا رفته و امیدوار است در این رقابت‌ها به درخشش خود ادامه بدهد و مثل دو ماه گذشته در ترکیب برنتفورد و ایران، باز هم موثر کار کند.

دیدگاه‌ها