کد خبر : 1993267 | 19 دی 1402 ساعت 23:34 | 24.1K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره مطرود یووه سر از ترکیه درآورد!

لئوناردو بونوچی، مدافع یونیون برلین، به فنرباغچه ترکیه خواهد پیوست.

ستاره مطرود یووه سر از ترکیه درآورد!

به گزارش "ورزش سه"، مدافع مشهور و پرحاشیه ایتالیایی به عنوان بازیکن آزاد به تیم محبوب ترکیه‌ای ملحق خواهد شد چرا که تیم فعلی‌اش در بوندسلیگا تصمیم دارد قرارداد این مدافع 36 ساله را زودتر از موعد فسخ کند. فابریتزیو رومانو تایید کرده که بونوچی برای نهایی کردن این انتقال فردا به استانبول سفر می‌کند.

بونوچی در طول فصل 23-2022 بعد از درگیری لفظی با مکس آلگری، سرمربی یووه، در پایان فصل از ترکیب کنار گذاشته شد و در تابستان هم از سوی سران بیانکونری با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه نشد تا تصمم بگیرد که فصل 24-2023 را در یونیون برلین سپری کند. اما او در حال حاضر دوران سختی را در آلمان سپری می‌کند و تیمش در حال حاضر در رده پانزدهم جدول لیگ قرار دارد. او همچنین در این فصل تنها هفت بازی در لیگ انجام داده است و شایعاتی از بحث جدل‌های سنگین او با سرمربی تیم در طول نیم فصل اول به گوش رسیده است.

1976834

بونوچی با این  انتقال به دنبال بازی کردن به شکل منظم تری است تا بتواند کادر فنی ایتالیا را برای دعوتش به تیم ملی برای احتمالا آخرین حضورش در ترکیب لاجوردی پوشان در جام ملت‌های 2024 جلب کند. فنرباغچه تیمی است که تا نیم فصل عملکرد خوبی در لیگ ترکیه داشته است و در حال حاضر به خاطر تفاضل گل در صدر جدول با رقیب سنتی‌اش گالاتاسرای در رتبه دوم قرار دارد. 

تیم جدید بونوچی فردا بازی دارد و بنابراین به احتمال زیاد این مدافع در مقابل تماشاگران خانگی روی سکوها برای حمایت از تیمش جدیدش حاضر می‌شود.

دیدگاه‌ها