کد خبر : 1993284 | 20 دی 1402 ساعت 06:20 | 11K بازدید | 4 دیدگاه

محبی: شجاعی رؤیاهای بزرگی در مربیگری دارد

صائب محبی، مدافع هوادار، می‌گوید مسعود شجاعی طی دو هفته اعتماد به نفس تیم هوادار را بسیار بالا برد.

محبی: شجاعی رؤیاهای بزرگی در مربیگری دارد

به گزارش "ورزش سه"، صائب محبی، مدافع تیم هوادار، که در سه فصل گذشته پیراهن این تیم تهرانی را بر تن کرده پایان خوبی در نیم فصل اول با گلزنی به استقلال خوزستان داشت. او این فصل به استقلال تهران نیز در ورزشگاه آزادی گل زده بود.

محبی در مورد نیم فصلی که پشت سر گذاشت گفت: نیم فصل اول سختی را گذراندم. سعی کردم صبور باشم و تلاش کنم شاید در ابتدای فصل آقای فکری کمتر به من اعتماد کرد ولی در ادامه توانستم خودم را ثابت کنم. با این حال رفته رفته شرایط تیم آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت. مصدومیت‌هایی برای بازیکنان پیش آمد که شرایط تیم را سخت کرد. من تا جایی که توانستم تلاشم را برای تیمم انجام دادم.

او در مورد داوری گفت: باید از مسئولین مربوطه تقاضا کنم که با توجه به پیشرفت فناوری، وی‌ای‌آر را به ایران و لیگ ما بیاورند. داوران هم انسان هستند و می‌توانند اشتباه کنند. سطح فوتبال ما با وی‌ای‌آر بالاتر می‌رود. من گل به خودی‌ای که در بازی با پرسپولیس زدم در شرایط آفساید بود و نباید آن گل گرفته می‌شد.

1976856

محبی در مورد اینکه مسعود شجاعی، هم‌بازی فصل گذشته‌اش، حالا در جایگاه سرمربی هوادار قرار گرفته گفت: خیلی خوشحالم که آقا مسعود که یکی از بزرگان فوتبال ماست در هوادار سرمربیگری می‌کند. پارسال فرصت این را داشتیم که کنار ایشان بازی کنیم و فکر می‌کنم آقا مسعود بتواند در عرصه مربیگری بسیار موفق باشد چرا که در همین دو هفته‌ای که آمد اعتماد به نفس بچه‌ها را خیلی بالا برد و تا حدودی توانست چیزهایی که در ذهن دارد را در تیم پیاده کند. او کارهای زیادی در عرصه مربیگری دارد و قطعاً موفق خواهد شد.

او ادامه داد: آقای شجاعی می‌خواهد یک فوتبال مدرن را در لیگ برتر ایران ارائه بدهد و امیدوارم بتوانیم نظرات و تاکتیک‌های او را در زمین پیاده کنیم و یک بازی زیبا و مدرن را انجام بدهیم.

مدافع هوادار در مورد بازی در جام حذفی با استقلال خوزستان گفت: در بازی آخر لیگ مقابل استقلال خوزستان توانستم روی ضربه سر به آنها گل بزنم. آنها یک تیم خیلی خوبی جلوی ما بودند. در جام حذفی ما فرصتی برای اشتباه نداریم و امیدوارم همانند فصل پیش که به نیمه نهایی رفتیم در جام حذفی هم موفق باشیم. در پایان از محمود فکری و کادرفنی ایشان هم تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها