کد خبر : 1993314 | 20 دی 1402 ساعت 09:18 | 11.6K بازدید | 11 دیدگاه

پوچتینو: عصبانی هستم چون حق ما برد بود!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش بازی بهتری نسبت به میدلزبورو ارائه کرده و شایسته باخت نبوده است.

پوچتینو: عصبانی هستم چون حق ما برد بود!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه در ورزشگاه خانگی میدلزبورو مقابل این تیم به میدان رفت و با یک گل بازی را به آنها واگذار کرد. 

تیم میزبان موفق شد تک گل این بازی را در دقیقه 37 وارد دروازه چلسی کند و تلاش بازیکنان این تیم برای جبران این گل و کسب حداقل تساوی در بازی رفت به نتیجه نرسید تا همه چیز برای آنها به بازی برگشت در استمفوردبریج موکول شود. 

پوچتینو پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «توضیح این شکست بسیار آسان است. ما اشتباهات بزرگی در نیمه اول داشتیم و تنبیه شدیم. در نیمه دوم کنترل بازی در دست ما بود اما نتوانستیم موقعیت‌های خوبی خلق کنیم. در فاصله 15 روز باید بازی برگشت را انجام دهیم و نیاز داریم مثبت‌نگر باشیم تا بتوانیم ببریم. 

1972546

ما به خاطر بعضی از اشتباهات خودمان تنبیه شدیم و به همین دلیل گل خوردیم. آنها از این فرصت نهایت استفاده را کردند. به اندازه کافی موقعیت خلق کردیم تا بتوانیم گل بزنیم و بازی را به تساوی بکشانیم. ما تیم برتر زمین بودیم اما اگر گل نزنید، خبری از پیروزی هم نیست. باید به آنها تبریک گفت. آنها گل زدند و ما گل نزدیم. 

من از این نتیجه ناامید هستم چون حس می‌کنم که حق ما کسب نتیجه دیگری بود. گاهی خوب بازی می‌کنید و می‌برید. ما گاهی خوب بازی می‌کنیم اما در ضربات آخر به اندازه کافی خوب نیستیم. این روندی است که داریم. روند ساختن یک تیم همیشه سخت است. امروز چند اشتباه کردیم و گلی خوردیم که نباید می‌خوردیم و در زدن ضربات آخر هم دقیق نبودیم. 

درباره هواداران چلسی هم اشتباه نکنید چون آنها نسبت به هواداران میدلزبورو واکنش نشان دادند و با ما فوق العاده رفتار کردند. تیاگو و بعضی از بازیکنان سعی کردند هواداران ما را آرام کنند چون فکر می‌کنم مشکلی بین آنها رخ داده بود. مراقب چیزی که به رسانه‌ها یا هواداران ما می‌گویید باشید. هواداران ما را گیج نکنید.» 

دیدگاه‌ها