کد خبر : 1993338 | 20 دی 1402 ساعت 11:35 | 19K بازدید | 12 دیدگاه

تبعید به نیمکت: ژاوی علیه ستاره پرتغالی!

ژاوی، سرمربی بارسلونا، قصد ندارد از ژوائو فلیکس در ترکیب تیمش در بازی برابر اوساسونا استفاده کند.

تبعید به نیمکت: ژاوی علیه ستاره پرتغالی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پنجشنبه شب در چارچوب مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا در شهر ریاض روبروی اوساسونا قرار خواهد گرفت تا تکلیف تیم حاضر در فینال این رقابت‌ها مشخص شود. 

آنها مصمم هستند که با کسب پیروزی در این بازی به دیدار فینال صعود کنند و منتظر رویایی با یکی از دو تیم رئال مادرید یا اتلتیکو مادرید که دیگر دیدار این مرحله را برگزار خواهند کرد باشند تا برای کسب جام قهرمانی تلاش کنند. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در روزهای گذشته از تردید بارسلونا برای دائمی کردن قرارداد فلیکس یا ادامه همکاری با او به صورت قرضی در فصل آینده خبر داده و مدعی شده بودند که ژاوی به مدیران این باشگاه اعلام کرده که دیگر نیازی به او ندارد. 

1971267

حالا روزنامه اسپورت خبر داده که تمامی شواهد حاکی از این است که این ستاره پرتغالی در بازی فردا شب برابر اوساسونا در ترکیب اصلی بارسا جایی نخواهد داشت و باید کار را از روی نیمکت شروع کند. 

فراز و نشیب قابل توجه در عملکرد این بازیکن پس از درخششی که در چند هفته ابتدایی حضورش در ترکیب بارسا داشت باعث شده است که مدیران و اعضای کادر فنی بارسا از نمایشش راضی نباشند و به نظر می‌رسد که شرایط در این تیم هم برای او بسیار سخت شده است.

دیدگاه‌ها