کد خبر : 1993340 | 20 دی 1402 ساعت 11:44 | 22K بازدید | 24 دیدگاه

شادی اسطوره یونایتد: به بردن چلسی افتخار می‌کنم!

مایکل کریک، ستاره سابق منچستریونایتد، از پیروزی تیمش برابر چلسی در جام اتحادیه بسیار خوشحال است.

شادی اسطوره یونایتد: به بردن چلسی افتخار می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، میدلزبورو شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان چلسی بود و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

تک گل این بازی در دقیقه 37 نیمه اول به ثمر رسید و آنها توانستند تا پایان بازی از این گل به خوبی دفاع کنند و حالا با امید و انگیزه بیشتری منتظر بازی برگشت خواهند بود که قرار است کمتر از دو هفته دیگر در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار شود. 

کریک پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« هیچ لحظه‎‌ای به این اندازه به چیزی افتخار نکردم. می‌دانم که بازیکنانم چطور تلاش کردند، این که چطور به عنوان یک گروه به هم نزدیک شدند و دیدن این تماشاگران که تا لحظه آخر از بچه‌ها حمایت کردند باعث شده است که بسیار افتخار کنم. 

1976931

شب خیلی خوبی بود و امیدوارم که بتوانیم در آینده باز هم چنین شبی را تکرار کنیم. پسرها فوق العاده بودند. با نظم درستی بازی کردند، از نظر تاکتیکی هوشمندانه برخورد کردند و کیفیت واقعی و خونسردی را در جریان بازی به نمایش گذاشتند. همه به معنای واقعی کلمه عالی بازی کردند. 

این تازه بازی رفت بود اما بازیکنان باید جشن بگیرند و باید به تلاشی که کردند افتخار کنند. آنها باید این لحظه را به خاطر بسپارند. من باز هم می‌گویم که بازی برگشت کاملا متفاوت است و چالش جدیدی برای ما خواهد بود. برای آن بازی آماده هستیم و بی‌صبرانه منتظریم که فرا برسد.»

دیدگاه‌ها