کد خبر : 1993363 | 20 دی 1402 ساعت 12:52 | 18K بازدید | 5 دیدگاه

مسیح به تیم ملی و جام ملت‌ها مدافع می‌دهد!

مدافع گل‌گهر سیرجان برای دومین دوره متوالی جام ملت‌ها با اتفاق جالبی مواجه شد.

مسیح به تیم ملی و جام ملت‌ها مدافع می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی پس از نیم‌فصل موفقی که در گل‌گهر سیرجان پشت سر گذاشت و نمایش موثری در بسته ماندن دروازه تیمش در هفت مسابقه داشت و در هفته‌های اخیر نیز با گلزنی تاثیرگذار ظاهر شده بود، اتفاق جالبی را در دوره متوالی جام ملت‌های آسیا با حضور هم‌بازیان خود در خط دفاعی تیم ملی تجربه کرده است.

زاهدی با وجود اینکه طی دو سال متوالی زیر نظر امیر قلعه‌نویی دوران خوبی سپری کرده بود، به تیم ملی دعوت نشد، اما مثل سال 2019 که هم‌پستی او به فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا رسید، بازهم چنین شرایطی را تجربه کرد.

1976969

مسیح  زاهدی که در تمام 15 بازی این فصل لیگ برتر در ترکیب گل‌گهر بوده و در دو دیدار حساس اخیرشان مقابل استقلال و سپاهان دو گل به ثمر رساند، در سال 2019 محمدحسین کنعانی‌زادگان که هم‌تیمی‌اش در ماشین‌سازی تبریز بود را در تیم ملی دید و این بار هم سامان فلاح، دیگر هم‌بازی‌اش.

کنعانی‌زادگان پس از پارگی رباط صلیبی که در سایپا برای او اتفاق افتاد، در فصل 98-97 برای ماشین‌سازی به میدان رفت و در کنار مسیح زاهدی در خط دفاعی بازی کرد که در همان سال به جام ملت‌های آسیا هم رسید و در پایان فصل راهی پرسپولیس شد.

امسال هم سامان فلاح شرایط نسبتا مشابهی را با کنعانی تجربه کرد و پس از یک دوره مصدومیت و بازی در کنار مسیح زاهدی در گل‌گهر سیرجان، در فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.

دیدگاه‌ها