کد خبر : 1993380 | 20 دی 1402 ساعت 13:39 | 9.7K بازدید | 14 دیدگاه

گرانیت ژاکا:

رویای ما قهرمانی در بوندسلیگا است

گرانیت ژاکا، هافبک بایرلورکوزن، امیدوار است به همراه همبازیانش به عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا دست پیدا کند.

رویای ما قهرمانی در بوندسلیگا است

به گزارش "ورزش سه"، گرانیت ژاکا، هافبک بایرلورکوزن، با توجه به اینکه تیمش با 4 امتیاز بیشتر از بایرن مونیخ در صدر جدول بوندس‌لیگا قرار دارد، اعلام کرد که رویای او کسب عنوان قهرمانی این فصل است.

ژاکا درباره مصدومیت ویکتور بونیفیس، مهاجم لورکوزن، به کیکر گفت: "اینکه رویای او برای حضور در جام ملت‌های آفریقا تحقق نیافته، بد است اما ما در کنارش خواهیم بود و امیدواریم قوی‌تر از گذشته بازگردد."

لورکوزن علاوه بر مصدومیت بونیفیس، بازیکنان زیادی را به دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقا از دست خواهد داد، از جمله ادموند تاپسوبا، اودیلون کوسونو و امینه عدلی. با این حال، ژاکا به تیم اعتماد دارد.

1976983

ژاکا در این باره اظهار داشت: "اینطور نیست که بقیه بازیکنانی که زیاد بازی نکردند با ما تمرین نکرده باشند. این اتفاق به نظرم خوب است و شما را قوی‌تر می‌کند. هر بازیکنی یک قدم به جلو می‌آید و حالا بازیکنانی که برای اولین بار بازی می‌کنند این فرصت را دارند تا شایستگی خود را برای حضور در ترکیب اصلی تایید کنند. این یک فرصت فوق العاده است تا آن‌ها و تیم به یکدیگر نزدیکتر شوند."

او با نگاهی به اهداف لورکوزن در این فصل گفت:"ما هنوز چیزی نبرده‌ایم. می‌دانیم که باید کارهای بیشتری انجام دهیم و در نیم فصل دوم، بعد از اینکه حریفان ما را بهتر تجزیه و تحلیل کنند، شرایط سخت‌تر خواهد شد. هر کاری می‌کنیم تا نیم فصل دوم را حداقل مانند نیم فصل اول بازی کنیم و امیدواریم در پایان فصل به آرزوی خیلی‌ها برسیم. قهرمانی در بوندس‌لیگا برای ما یک رویاست اما برای رسیدن به این رویا باید به صورت روزانه در کنار هم کار کنیم. ما برای رسیدن به آن هر کاری انجام خواهیم داد. برای من خیلی خاص بود که بعد از 7 سال برای اولین بار تعطیلات زمستانی داشته باشم. با خانواده‌ام از آن لذت بردم اما به سرعت خسته شدم و چند روز بعد به سر کار برگشتم."

دیدگاه‌ها