کد خبر : 1993398 | 20 دی 1402 ساعت 14:52 | 47.4K بازدید | 25 دیدگاه

6.5 میلیون یورو برای برگوال

اولین پیشنهاد بارسا به جانشین گاوی رسید

بارسا حاضر است برای خرید لوکاس برگوال، پدیده 17 ساله باشگاه یورگاردنس سوئد، 7 میلیون یورو هزینه کند.

اولین پیشنهاد بارسا به جانشین گاوی رسید

به گزارش "ورزش سه"، فتح سوپرجام اسپانیا در سال گذشته پیامی را در باشگاه فوتبال بارسلونا تأیید کرد: دوران جدیدی در حال آغاز شدن است. بارسا با هنرنمایی پدری و گاوی رئال مادرید را در فینال شکست داد و این دو ثابت کردند که می‌توانند سال‌ها در خط میانی بارسا بدرخشند. با این حال، یک سال بعد، هیچ یک از آنها برای سوپرجام در دسترس نیستند (پدری شاید به فینال فرضی برسد). 

1929921

با توجه به عملکرد ضعیف اوریو رومئو، تیم کاتالان به دنبال تقویت خط میانی خود است و گزینه‌ای وجود دارد که ماه‌هاست مورد توجه تیم مدیریت ورزشی بارسلوناست: لوکاس برگوال، پدیده 17 ساله باشگاه یورگاردنس سوئد.

1977004

طبق ادعای رسانه‌های سوئدی، پیشنهادی از آینتراخت فرانکفورت به مبلغ 8.5 میلیون یورو برای این بازیکن رسیده است. چندین باشگاه دیگر اروپایی نیز به هافبک سوئدی علاقه نشان داده‌اند و گفته می‌شود او تنها می‌تواند با رقمی نزدیک به 10 میلیون یورو جدا شود. 

شرایط حساس اقتصادی مانع از نزدیک شدن باشگاه فوتبال بارسلونا به این رقم می‌شود، اما به گفته رسانه‌های سوئدی، این باشگاه تلاش می‌کند تا با پیشنهادی 6.5 میلیون یورویی باشگاه سوئدی را راضی کند. این رقم با پاداش‌ها می‌تواند به هفت میلیون یورو نیز برسد و باید دید پاسخ سوئدی‌ها چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها