کد خبر : 1993458 | 20 دی 1402 ساعت 18:58 | 44.5K بازدید | 16 دیدگاه

تصمیم مهم سرمربی ژاپن پیش از جام ملت‌های آسیا

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن، پس از بازی مقابل اردن بازیکنانش را به سالن بدنسازی برد و از برگزاری تمرینات روی چمن خودداری کرد.

تصمیم مهم سرمربی ژاپن پیش از جام ملت‌های آسیا

به گزارش "ورزش سه"، یک شب پس از دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی اردن که پشت درهای بسته برگزار شد، تیم ملی ژاپن تمرینات ریکاوری را در هتل محل اقامت خود انجام داد.

بازیکنان زیر نظر ریویچی ماتسوموتو، مربی بدنساز، برنامه‌های تمرینی مخصوص خود را سپری کردند. بر اساس اعلام بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ژاپن، بازیکنان هر کدام برنامه‌ای از تمرینات هوازی، حرکات کششی و تمرینات اصلی را در نوبت صبح انجام دادند. آن‌ها در نوبت عصر استراحت کردند و تمرین نداشتند.

در بازی با اردن کائورو میتوما و تاکه‌فوسا کوبو به دلیل مصدومیت بازی نکردند، تاکه‌هیرو تومیاسو به دلیل اینکه تازه از بند مصدومیت رها شده بود حضور نداشت و واتارو اندو هم به دلیل اینکه در بازی‌های فشرده لیورپول حضور داشت، استراحت کرد.

1977070

هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن، تایید کرد که هر 4 بازیکن غایب مقابل اردن در تمرینات فردا حضور خواهند داشت. او جلسه تمرینی روی چمن امروز را به دلیل ریکاوری بازیکنان لغو کرده بود.

ژاپن قرار است فردا تمرینات در زمین را از سر بگیرد. آن‌ها در اولین بازی دور گروهی جام ملت‌های آسیا روز چهاردهم ژانویه مقابل ویتنام به میدان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها