کد خبر : 1993493 | 20 دی 1402 ساعت 21:06 | 25.3K بازدید | 13 دیدگاه

صحبت‌های متفاوت پیمان اکبری؛

طعنه همزمان به سعید معروف و بهروز عطایی

پیمان اکبری به اتفاقات این روزهای والیبال ایران واکنش نشان داد.

طعنه همزمان به سعید معروف و بهروز عطایی

به گزارش "ورزش سه"، پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران که تیمش توانست در دربی خودروسازان سایپا را با نتیجه سه بر یک شکست دهد پس پایان بازی صحبت‌های جالب و البته با طعنه‌ای زد.

پیمان اکبری درباره حضور سعید معروف در تیم ملی والیبال ایران و همچنین صحبت‌های محمود افشاردوست در لایو "ورزش سه" گفت: من به شخصی کار ندارم ولی خودم در کار مربی گری پله به پله شروع کردم تا به اینجا رسیدم.

او در ادامه گفت: جدای از حضور مربی داخلی یا خارجی هرکسی سرمربی تیم ملی والیبال ایران شود کار بسیار سختی را برای صعود به المپیک خواهد داشت و شانس حضور در المپیک حداکثر ده درصد است.

ویدئو: 321615

او در پایان طعنه عجیب و غیر مستقیمی نیز به بهروز عطایی سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران زد و گفت هر کس در آینده سرمربی تیم ملی والیبال ایران شود از دوره قبل عملکرد خیلی بهتری خواهد داشت!

پیمان اکبری که شاید با توجه به سوابق خود در دنیای مربیگری، از عدم حضورش در کاندیدای نهایی سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران ناراحت است و بدین گونه و با این مصاحبه ناراحتی خود را نشان داده است.

گفتنی است پیمان اکبری در اواخر دهه‌ی هشتاد مدتی پس کسب عنوان بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا سرمربی تیم پیکان تهران شد و در چندین مقطع و از جمله در این فصل هدایت این تیم را بر عهده داشته است.

دیدگاه‌ها