کد خبر : 1993506 | 20 دی 1402 ساعت 21:49 | 27.9K بازدید | 16 دیدگاه

دردسر هت‌تریک زیاد: هری‌کین نیازمند هوش مصنوعی!

هری کین برای طراحی داخلی خانه‌اش با توپ‌هایی که از هت‌تریک‌هایش به دست آورده است از یک برنامه هوش مصنوعی استفاده کرده است.

دردسر هت‌تریک زیاد: هری‌کین نیازمند هوش مصنوعی!

به گزارش "ورزش سه"، با 22 هت‌تریک در بازی‌های رسمی، هری کین کم کم برای طراحی داخلی خانه‌اش با توپ‌های زیادی مواجه شده است و نمی‌داند با آنها چه کار کند.

او در یک ویدیوی تبلیغاتی برای ربات هوش مصنوعی شرکت گوگل، از این سرویس برای ایده‌هایی در مورد طراحی داخلی سوال پرسید.

کین از ایده‌های این ربات که به او پیشنهادهایی چون، ساختن آینه‌دیواری بزرگ داخل توپ‌ها و ساختن یک لوستر غول‌پیکر را داد، خوشحال نشده باشد اما از ایده روشن کردن چراغ‌های LED روی آنها کمی به وجد آمد. او در نهایت گفت که باید این ایده‌ها را با همسرش در میان بگذارد چرا که اوست که قرار است خانه جدیدشان در مونیخ را تزیین کند.

1977134

کین در فرمی عجیب و غریب بوده است و در چهار ماه اول حضورش در بایرن، سه هت‌تریک کرده است. این بازیکن 30 ساله در 15 بازی بوندسلیگا 21 گل به ثمر رسانده و در 6 بازی در لیگ قهرمانان، 4 گل به ثمر رسانده است و در این راه چندین رکورد را هم جابه‌جا کرده است.

کین به تنها 11 بازی نیاز داشت تا به تعداد گل‌های زده شده توسط برترین گلزنان بوندسلیگا در فصل قبل را بشکند. هفدهمین گل او در فصل مقابل هایدنهایم در اوایل نوامبر به ثمر رسید که به این معنی بود که او از 16 گلی که کریستوفر انکونکو و نیکلاس فولکروگ در کل فصل 2022-2023 به ثمر رسانده بودند عبور کرد.

دیدگاه‌ها