کد خبر : 1993513 | 20 دی 1402 ساعت 22:09 | 14K بازدید | 19 دیدگاه

نظر مدیران چلسی عوض نشده

اخراج نه، با پوچتینو ادامه می‌دهیم

علی‌رغم نتایج ضعیف، موقعیت مائوریسیو پوچتینو به‌عنوان سرمربی چلسی در خطر نیست.

اخراج نه، با پوچتینو ادامه می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس مقابل میدلزبرو با نتیجه ۱-۰ شکست خورد. این تیم پیش از دربی هفته آینده مقابل فولام در لیگ برتر در رده دهم قرار دارد.

با این حال مدیران چلسی هیچ برنامه‌ای برای اخراج سرمربی آرژانتینی تیم‌شان ندارند. آنها معتقدند در روند بازسازی تیم، اولین هدف باید بازگشت به اروپا باشد و این تیم در حال حاضر شانس خوبی برای رسیدن به اروپا دارد.

تیم پوچتینو ۲۸ امتیازی است و فقط سه امتیاز از برایتون رده هفتمی و ۶ امتیاز از وستهم در رده ششم کمتر است. آنها می‌توانند با چند پیروزی پیاپی به رده‌های بالایی جدول برسند.

1977146

علاوه‌بر این‌ها آنها می‌توانند با کسب قهرمانی جام حذفی به لیگ اروپا برسند که دستاورد بزرگی برای این تیم محسوب می‌شود. همچنین کامبک مقابل میدلزبرو در بازی برگشت و در ادامه قهرمانی در جام اتحادیه نیز حضور این تیم در لیگ کنفرانس اروپا را تضمین می‌کند. مدیران چلسی رسیدن به لیگ کنفرانس را هم دستاورد خوبی برای این فصل می‌دانند.

به‌نظر می‌رسد آنها از اخراج توماس توخل گراهام پاتر درس گرفته‌اند و نمی‌خواهند اشتباهات گذشته را تکرار کنند و واقع‌گرایانه‌تر به مسائل فعلی باشگاه نگاه می‌کنند.

دیدگاه‌ها