کد خبر : 1993518 | 21 دی 1402 ساعت 06:11 | 13.8K بازدید | 25 دیدگاه

نکونام نقش ویژه‌ای در قهرمانی نیم‌فصل داشت

دین‌محمدی: استقلال باید ملی‌پوش جذب کند

سیروس دین‌محمدی اعتقاد دارد که استقلال در نقل و انتقالات باید بازیکنان ملی‌پوش جذب کند.

دین‌محمدی: استقلال باید ملی‌پوش جذب کند

به گزارش "ورزش سه"، سیروس دین‌محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال با تقدیر از عملکرد جواد نکونام و بازیکنان استقلال ابراز امیدواری کرد که در فصل نقل و انتقالات استقلال بازیکنانی در سطح این تیم جذب کند تا در رقابت با مدعیان قهرمانی دست بالا را داشته باشد.

دین‌محمدی با اشاره به نقل و انتقالات سال‌های نه چندان دور استقلال و دورام حضورش در استقلال اظهار داشت که این تیم جای ستاره‌ها و بازیکنان ملی‌پوش است، جوان‌گرایی و ریسک کردن در تیمی مانند استقلال باید در اولویت‌های بعدی قرار بگیرد.

در ادامه گفت‌وگوی دین‌محمدی با خبرنگار "ورزش سه" را مشاهده می‌کنید:

سیروس دین‌محمدی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: استقلال خیلی تیم خوبی در نیم فصل نشان داد، باانگیزه به میدان می‌رفتند و پرس را به بهترین شکل انجام می‌دادند و تفکرات نکونام به خوبی در تیم حاکم شده بود و همین موضوع باعث موفقیت این تیم شد، شناخت کاملی از نکونام دارم و ایده‌های او به خوبی در تیم اجرا شده بود، جواد در قهرمانی استقلال در نیم فصل اصلی‌ترین نقش را داشت.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: استقلال در نیم فصل دوم می‌تواند با نقل و انتقالات شرایط بهتری داشته باشد، کمبود بازیکن در برخی از پست‌ها به چشم‌ می‌آمد اما بازیکنان این کمبودها را با تلاش بیشتر جبران کردند، البته قهرمانی نیم فصل تضمینی به قهرمانی نیست،  استقلال باید دفاع وسط، هافبک پشت مهاجم و مهاجم جذب کند، آنها هافبکی می‌خواهند مثل تورس که پشت مهاجم، هافبک و وینگر را به خوبی بازی کند، استقلال به همچین بازیکنی نیاز دارد.

دین‌محمدی با اشاره به نقل و انتقالات استقلال و لزوم جذب ستاره‌ها گفت: من زمانی که به استقلال آمدم بعد از جام‌جهانی بود، اکثر بازیکنانی که در دوران ما جذب استقلال می‌شدند ملی‌پوش بودند یا ستاره لیگ، استقلال جای ریسک و جوانگرایی نیست، به ویژه در نیم فصل دوم که تیم‌ها به دنبال نتیجه هستند، در تیمی مثل استقلال بازیکن جوان در 10 دقیقه آخر و در شرایطی که نتیجه را کسب کردید باید به میدان برود، یا جوانی باشد که در سطح استقلال و تاثیر گذار باشد و در ترکیب تیم قرار بگیرد.

1977165

او ادامه داد: من لیست جواد نکونام را دیدم، بازیکنان خوبی انتخاب کرده و اگر بتوانند جذب کنند استقلال امید اول قهرمانی خواهد بود، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور بازیکنان نام‌داری دارند که به تنهایی می‌توانند نتیجه عوض کنند، استقلال باید در رقابت با آنها قدرت لازم را داشته باشد.

سیروس دین‌محمدی در انتهای صحبت‌های خود شرایط جدایی از هوادار را شرح داد و گفت: طبیعتا اگر باشگاه رضایت نداشته باشد باید از تیم جدا شد، باشگاه ایده‌هایی داشت و می‌خواست کسانی که در نظر دارد را به هوادار بیاورد، مسئولین هوادار فوق‌العاده بودند و چند ماهی که در این باشگاه بودم مدیریت خوبی در این تیم وجود داشت، برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه‌ها