کد خبر : 1993520 | 20 دی 1402 ساعت 22:57 | 23.5K بازدید | 7 دیدگاه

دلبری فنرباغچه از مدافع مطرود یووه با 7 گل!

فنرباغچه موفق شد در سوپرلیگ ترکیه و در حضور لئوناردو بونوچی روی سکوها 7-1 مقابل کنیااسپور به پیروزی برسد.

دلبری فنرباغچه از مدافع مطرود یووه با 7 گل!

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی بعد از ظهر به استانبول رسید تا ماجراجویی جدید خود را با فنرباغچه آغاز کند. مدافع سابق یوونتوس که قصد دارد از یونیون برلین وارد تیم ترکیه‌ای شود، پس از معاینات پزشکی خود قراردادی 6 ماهه به ارزش 1.3 میلیون یورو خالص امضا خواهد کرد و با رسیدن به اهداف مشخص، امکان تمدید خودکار برای یک فصل دیگر نیز با دستمزدی معادل 6 ماهه قبل (2.5 میلیون یورو در سال) را خواهد داشت.

فنرباغچه در ساعات قبل از بازی از ورود مدافع میانی جدیدش خبر داده بود: "باشگاه در حال تلاش برای تقویت تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی است. به همین دلیل مذاکرات برای انتقال این مدافع با تجربه آغاز شده است. لئوناردو بونوچی فوتبالیست ایتالیایی بعدازظهر امروز برای بازدیدهای پزشکی و جلسات بیشتر با باشگاه وارد استانبول خواهد شد و نتایج بعدی متعاقبا در اختیار عموم قرار خواهد گرفت." این بخش‌هایی از بیانیه مطبوعاتی فنرباغچه در خصوص بونوچی بود.

1977171

بونوچی از فرصت حضور در استانبول برای دیدن بازی تیم جدید احتمالی‌اش استفاده کرد. جایی که آنها هم به بهترین شکل از او استقبال کردند. فنرباغچه با 7 گل و هت‌تریک ادین ژکو قونیا اسپور را شکست داد و با 50 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به گالاتاسرای صدر نشین سوپرلیگ ترکیه است.

دیدگاه‌ها