کد خبر : 1993529 | 21 دی 1402 ساعت 07:31 | 29.6K بازدید | 11 دیدگاه

قیمت‌گذاری نجومی یووه برای ستاره‌اش!

یوونتوس موافقت کرده است که مویزه کین، مهاجم این تیم، به‌صورت قرضی در این ژانویه در ازای 4 میلیون یورو باشگاه را ترک کند.

قیمت‌گذاری نجومی یووه برای ستاره‌اش!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 23 ساله ایتالیایی در این فصل برای بازی ثابت زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری تلاش کرده اما تنها 472 دقیقه در 12 بازی سری آ نصیبش شده است. او چهار بازی آخر لیگ را به دلیل آسیب دیدگی تاندون مچ پا از دست داده است.

به گزارش توتو مرکاتو وب، یوونتوس مایل است به کین اجازه دهد به‌صورت قرضی در این ماه موقتا از تیم برود اما 2.5 میلیون یورو برای این قرارداد قرضی می‌خواهد، به‌علاوه باشگاه جدید باید تمام دستمزد او را برای بقیه فصل پرداخت کند. او در هر فصل حدود 3 میلیون یورو خالص درآمد دارد و در مجموع هزینه یک قرارداد قرضی برای شش ماه برای باشگاه جدیدش حدود 4 میلیون یورو آب می‌خورد.

1977196

کین که 18 ماه از قراردادش با یوونتوس باقی مانده است، قبلا هم به‌صورت قرضی از بیانکونری‌ها جدا شده است و دو سال را دور از خانه و با اورتون و پاری سن ژرمن سپری کرد تا اینکه در تابستان 2021 دوباره به ترکیب آلگری بازگشت اما همچنان موفق نشده زیر نظر او دقایق بازی‌اش را افزایش دهد.

فیورنتینا و مونزا هر دو به جذب این بازیکن 23 ساله علاقه‌مند هستند، در حالی که بولونیا هم اوایل ماه به جذب او علاقه نشان داده بود، نهایتا به دلیل هزینه زیاد جذب او و اولویت‌های دیگر باشگاه برای تقویت تیم در ژانویه، از کورس جذب کین کنار کشیده‌اند.

دیدگاه‌ها