کد خبر : 1993531 | 21 دی 1402 ساعت 00:06 | 41.7K بازدید | 34 دیدگاه

واکنش هواداران به خوشحالی ستاره کلمبیایی

نگذارید مسی این خوشحالی گل را ببیند!

یری مینا، ستاره کلمبیایی فیورنتینا، پس از گل کردن پنالتی‌اش در بازی امروز تیمش، یاد و خاطره جر و بحثش با لیونل مسی را زنده کرد.

نگذارید مسی این خوشحالی گل را ببیند!

به گزارش "ورزش سه"، امروز فیورنتینا و بولونیا در دیداری از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف هم‌دیگر رفتند. این بازی در وقت‌های قانونی و سپس ۳۰ دقیقه وقت اضافه با تساوی بدون گل به اتمام رسید و بازی به به ضربات پنالتی کشیده شد.

در دقیقه ۱۱۰ بازی یرمی مینا برای فیورنتینا به بازی آمده بود و برای ضربات پنالتی کاملا آماده بود. در حالی‌که هر دو تیم سه پنالتی اول‌شان را گل کرده بودند، ریکاردو کالافیوری موفق شد پنالتی چهارم تیم تیاگو موتا را تبدیل به گل کند. پس از او یرمی مینا پشت توپ قرار گرفت تا تیمش را از یکی از سخت‌ترین مواقع بازی با موفقیت عبور دهد.

1977199

او ضربه پنالتی‌اش را تبدیل به گل کرد و پس از گلزنی شروع به رقصیدن کرد. این رقص هواداران را به یاد بحث و جدلش با لیونل مسی انداخت. مدافع سابق بارسلونا دو سال پیش با تیم ملی کلمبیا مقابل آرژانتین قرار گرفت. در آن بازی آرژانتین موفق شد کلمبیا را در ضربات پنالتی شکست دهد. پس از اینکه بازی به ضربات پنالتی رفت مینا ضربه پنالتی‌‌اش را گل کرد و با رقص معروفش گلش را جشن کرد. همین امر باعث عصبانیت لیونل مسی شد. مسی بعد از اینکه پنالتی‌اش را گل کرد خطاب به مینا گفت: «حالا برقص.»

امروز هواداران بعد از اینکه مینا مانند شادی گلش مقابل آرژانتین خوشحالی کرد، ماجرای او با مسی را یادآوری کردند و به این اتفاق واکنش نشان دادند.

هواداری نوشت: «نگذارید مسی این صحنه را ببیند.»

1977200

کاربری گفت: «مسی در تعطیلات است اما مطمئنم با دیدن این صحنه به تیمی در سری A خواهد پیوست تا دوباره پاسخ مینا را بدهد.»

هوادار دیگری گفت: «مینا چطور به این شکل رقصید و آن خاطره تلخ با مسی را به یاد نیاورد؟»

کاربری نوشت: «من اگر جای یری مینا بودم هنوز هم پس از مدت‌ها صدای مسی که گفت «حالا برقص» در ذهنم تکرار می‌شد و هیچ‌وقت سراغ رقصیدن نمی‌رفتم.»

دیدگاه‌ها