کد خبر : 1993538 | 21 دی 1402 ساعت 06:39 | 8.1K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره‌های سابق در لیگ دسته دوم

هیجان‌انگیز‌ مثل تقابل پیوس و پژمان نوری

ستاره‌های اسبق فوتبال ایران اکنون در قامت مربی در لیگ دسته دوم برابر یکدیگر قرار گرفتند.

هیجان‌انگیز‌ مثل تقابل پیوس و پژمان نوری

به گزارش “ورزش سه”، شاید به حضور فرشاد پیوس در لیگ دسته دوم و اتفاق تکراری صعود او با تیم‌هایش طی فصول اخیر عادت کرده باشید اما اکنون لیگ دسته دوم یک مربی جدید نیز دارد که روزگاری به‌عنوان ستاره ملوان، پرسپوليس و استقلال و حتی تیم ملی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذاشت.

1977212

پژمان نوری که بعد از اتفاقات شیرین صعود با ملوان به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه، در ابتدای فصل جدید ترجیح داد بنا به دلایلی خاص از سمت خود کنار برود، اکنون به‌عنوان سرمربی چوکا تالش روزهای سخت و پر چالشی را پشت سر می‌گذارد.

1977208

تیم او امروز در دیداری سخت برابر سپیدرود رشت مدعی قرار گرفت تا یکی از دربی‌های گیلان را در لیگ دسته دوم برگزار کنند. دیداری که تا لحظات پایانی با تساوی دو تیم دنبال می‌شد اما در نهایت این سپیدرود بود که با گل مهاجم باتجربه خود از روی نقطه پنالتی موفق شد حریف را با شکست بدرقه کند.

1977214

میلاد پورصف‌شکن مهاجم باتجربه گیلانی‌ها در لحظات پایانی بازی توانست پنالتی تیمش را تبدیل به گل کند تا پژمان نوری و تیمش دست خالی رشت را ترک کنند. این در حالی بود که با گل‌های امیرحسین نوایی برای چوکا و حسین قره‌داغی برای سپیدرود این بازی با تساوی می‌رفت به پایان برسد و شاگردان فرشاد پیوس از جمع مدعیان صعود عقب بمانند.

1977207

اما این برد باعث شد تا اکنون سپیدرود بعد از شهرداری ماهشهر و بهمن کرج که ۲۲ امتیاز در پایان هفته دوازدهم کسب کرده‌اند، تنها با آوراژ گل رتبه سوم را به خود اختصاص دهد و چشم به بازی‌های بعدی دوخته باشد.

1977213

چوکای تالش نیز با ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول با پژمان نوری چشم به جدال‌های بعدی دوخته است.  نوری که به عنوان مدیرعامل توانسته بود اتفاقی بزرگ را برای ملوان شکل دهد و به حسرت انزلی‌چی‌ها برای بازگشت به لیگ برتر پایان دهد، باید دید در چالش جدید خود چه شرایطی را دنبال می‌کند.

1977210

با این حال یکی از جاذبه‌های این بازی را می‌توان تقابل پیوس و نوری نامید. بازیکنان اسبق پرسپوليس که به هیجان دربی گیلان، جذابیت بیشتری بخشیدند.

1977209

دیدگاه‌ها