کد خبر : 1993547 | 21 دی 1402 ساعت 01:09 | 43.3K بازدید | 7 دیدگاه

ادورادو بووه:

نمی‌خواستم با بطری‌ای که به سرم کوبیدند شلوغش کنم!

ادورادو بووه، ستاره رم، می‌گوید بعد از برخورد بطری پرتابی هواداران لاتزیو با سرش تصمیم گرفت که در مورد این اتفاق جنجال درست نکند.

نمی‌خواستم با بطری‌ای که به سرم کوبیدند شلوغش کنم!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا ایتالیا دربی دلاکپیتاله بین تیم‌های رم و لاتزیو برگزار شد. دو تیم اوضاع خوبی در سری آ ندارند و چشم امیدشان برای کسب جام در این فصل به جام حذفی بود و لاتزیو توانست رقیب دیرینه‌اش را با ارائه یک بازی برتر 1-0 شکست دهد.

در صحنه‌هایی از این بازی در زمین مسابقه و روی سکوها به خشونت کشیده شد و هواداران هر دو تیم اشیایی را به زمین بازی پرت کردند. یکی از آنها بطری شیشه‌ای بود که هواداران لاتزیو به سمت بووه انداختند و به سر این بازیکن برخورد کرد. او در مصاحبه بعد از بازی در مورد این اتفاق و سایر مسائل بازی حرف زد.

1977234

بطری به سرتان خورد؟
"یک بطری شیشه نوشابه به سمتم پرتاب کردند و به من برخورد کرد. فکر نکردم که زمان شروع جنجال یا ساختن صحنه فرا رسیده باشد، مقامات ذی‌صلاح دخالت خواهند کرد، چون این یک امر عادی نیست. با این حال، ترجیح می‌دهم در مورد مسائل در زمین صحبت کنم."

دلایل شکست رم ؟
"نیمه اول متعادل بود، در نیمه دوم بلافاصله به دلیل یک حادثه عقب افتادیم. پس از آن زمانی که مسیر اشتباهی را انتخاب کردید، تغییر مسیر دشوار است، پس از گلی که خوردیم، کمی در مشکل بودیم. در پایان مسابقه موقعیت‌هایی ایجاد کردیم که متاسفانه نتوانستیم از آن استفاده کنیم."

تیم یک قدم رو به عقب برداشته؟
"دربی‌ها بازی‌های بسیار پرتنشی هستند، گاهی اوقات کیفیت بازی پایین می‌آید. نباید اینطور باشد، اما این اتفاق می‌افتد، برای آنها هم اتفاق افتاد، در نیمه اول آنها مطلقاً هیچ چیزی خلق نکردند. یک‌بار عقب افتادیم، به مشکل خوردیم. قطعاً می‌توانیم بازی‌مان را بهتر کنیم، در مسیر درستی هستیم.
از دست دادن این بازی‌ها دردناک است، اما ما دوباره با قدرت شروع خواهیم کرد، متحد خواهیم بود، فصل طولانی است."

1977235

دیدگاه‌ها