کد خبر : 1993548 | 21 دی 1402 ساعت 07:11 | 34.3K بازدید | 12 دیدگاه

می‌توانیم با تیم‌های نخبه رقابت کنیم؛

زیدان عراقی: به کره باختیم اما چیزهای زیادی آموختیم

زیدان اقبال، ستاره تیم ملی عراق و اوترخت هلند می‌گوید اردوی ابوظبی برای این تیم پیش از حضور در جام ملت‌های آسیا بسیار مفید بوده است.

زیدان عراقی: به کره باختیم اما چیزهای زیادی آموختیم

به گزارش "ورزش سه"، عراق که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با ژاپن، ویتنام و اندونزی هم‌گروه است، آخرین اردوی خود پیش از این مسابقات را در ابوظبی برگزار کرد و در این اردو در یک دیدار دوستانه برابر کره جنوبی قرار گرفت که با نتیجه ۱-۰ در این مسابقه شکست خورد.

زیدان اقبال، ستاره تیم ملی عراق و اوترخت هلند، در گفت‌وگویی که وب‌سایت فدراسیون فوتبال عراق آن را منتشر کرد، درباره شرایط این تیم گفت: تدارکات ما خوب بود. یک هفته تمرین جدی و سنگین داشتیم که من در این تمرینات ایده‌های جدیدی را یاد گرفتم و آنها را به کار خواهم برد.

اقبال افزود: ما یک بازی دوستانه مقابل کره جنوبی داشتیم که با نتیجه 0-1 شکست خوردیم. این بازی از نظر فنی بسیار مفید بود و از رقیب قدرتمند خود چیزهای زیادی یاد گرفتیم.

1887572

او درباره مصدومیت‌هایی که پشت سر گذاشته است، توضیح داد: مصدومیت‌های زیادی را متحمل شدم اما به گذشته نگاه نمی‌کنم و مشتاقم حداکثر تلاش خود را در این مسابقات به کار ببرم. سعی می‌کنم با تیم بیشترین تلاش را برای رسیدن به بالاترین نقطه ممکن در جام ملت‌های آسیا انجام دهم.

اقبال در پایان تاکید کرد: منتظر حضور قدرتمند در جام ملت‌های آسیا هستم و عناصری را داریم که می‌توانیم با ستاره‌ها و تیم‌های نخبه همگام شویم و با آنها رقابت کنیم.

دیدگاه‌ها