کد خبر : 1993557 | 21 دی 1402 ساعت 01:42 | 14.7K بازدید | 21 دیدگاه

لیورپول ۲-۱ فولام: داروین کلوپ را نجات داد

بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه بین لیورپول و فولام با نتیجه ۲-۱ به سود قرمزها به پایان رسید.

لیورپول ۲-۱ فولام: داروین کلوپ را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در دیداری حساس از مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه در آنفیلد از فولام پذیرایی کردند و موفق شدند با تغییر باخت ۱-۰ به برد ۲-۱، پیروز بازی رفت شوند.

بازی آرام و بدون موقعیت آغاز شد. هیچکدام از دو تیم نتوانستند در ۱۵ دقیقه اول بازی موقعیتی خلق کنند. در دقیقه ۱۹ ویلیان در محوطه جریمه حریف به توپ رسید و موفق شد گل اول فولام را بزند.

1977256

در ادامه نیمه اول فولام به خوبی از اندوخته‌اش دفاع کرد و میزبان نتوانست به دروازه حریف نزدیک شود و بازی در ۴۵ دقیقه ابتدایی به سود تیم لندنی به اتمام رسید.

در دقیقه ۴۹ نیمه دوم ضربه خطرناک رایان گراونبرخ با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه ۶۷ ضربه زیبای مک‌آلیستر را لنو به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۶۸ کورتیس جونز از پشت محوطه جریمه فولام اقدام به شوت‌زنی کرد. توپ با برخورد به یکی از بازیکنان حریف منحرف و وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود.

1977254

در دقیقه ۷۱ ارسال داروین نونیز به مقابل دروازه را کودی خاکپو به تور دروازه فولام چسباند و کامبک شاگردان یورگن کلوپ را کامل کرد.

1977255

در دقیقه ۷۹ نونیز با یک ضربه سر زیبا در آستانه گلزنی قرار گرفت اما لنو با واکنشی چشم‌نواز شانس گلزنی را از مهاجم اروگوئه‌ای گرفت.

در دقایق پایانی لیورپول همچنان صاحب توپ و زمین بود و فولام نتوانست موقعیت خاصی خلق کند تا پیروز بازی رفت شاگردان کلوپ باشند.

دیدگاه‌ها