کد خبر : 1993567 | 21 دی 1402 ساعت 09:44 | 31.4K بازدید | 35 دیدگاه

جشن تولد کاپیتان رئال: بهتر از این نمی‌شد!

دنی کارواخال، کاپیتان رئال مادرید، از این که توانست در شب تولدش جایزه نقش موثر در صعود به فینال سوپر جام داشته باشد راضی است.

جشن تولد کاپیتان رئال: بهتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های سوپر جام اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 3-5 از سر راه بردارد.

دو تیم در وقت قانونی به تساوی 3-3 رضایت دادند و کار به وقت اضافه کشید و دو گلی که شاگردان کارلو آنچلوتی در وقت اضافه به ثمر رساندند باعث شد که این تیم بتواند پیروزی را از آن خود کند و راهی دیدار فینال شود. 

کارواخال یکی از بهترین نمایش‌های چند فصل اخیر را در این بازی ارائه کرد و تاثیر بسیار زیادی روی صعود تیمش به دیدار فینال داشت و در پایان بازی هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. 

1977274

او پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «غیرممکن بود که بتوانم تولدم را به شکل بهتری جشن بگیرم. با گلی که به ثمر رساندم و مجوزی که برای حضور در فینال به دست آوردیم. من از این 21 سال لذت زیادی بردم. حالا منتظر فینال هستیم!»

کارواخال گل سوم تیمش را در دقیقه 85 و در حالی که اتلتیکو با یک گل از آنها پیش بود به ثمر رساند و حالا منتظر است تا حریف رئال از بین اوساسونا و بارسلونا مشخص شود.

دیدگاه‌ها