کد خبر : 1993566 | 21 دی 1402 ساعت 09:18 | 35.7K بازدید | 50 دیدگاه

خط و نشان براهیم برای بارسا: این رئال است!

براهیم دیاز، ستاره رئال مادرید، از به ثمر رساندن گل پنجم تیمش برابر اتلتیکو مادرید بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.

خط و نشان براهیم برای بارسا: این رئال است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در مرحله نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا روبروی اتلتیکو مادرید قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 3-5 شکست دهد. 

بازی در وقت قانونی با تساوی 3-3 به پایان رسید تا کار به وقت اضافه بکشد و در وقت اضافه بود که شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند دو گل دیگر به ثمر برسانند و با این پیروزی راهی دیدار فینال شوند و منتظر مشخص شدن حریف‌شان از بین اوساسونا و بارسلونا بمانند. 

گل پنجم رئال مادرید در این بازی توسط براهیم دیاز به ثمر رسید که در یک کورس فوق العاده و تماشایی توانست از سد یان اوبلاک عبور کند و دروازه اتلتیکو را از فاصله دور باز کند. 

1977272

این بازیکن پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «این رئال مادرید است و ما تا آخر می‌جنگیم، نشان دادیم که تیمی خاص هستیم. من سریع‌ترین بازیکن نیستم اما کند هم نیستم. دیدم که اوبلاک آنجاست و دویدن را شروع کردم. ضربه آخر خوبی داشتم و جشنی شایسته رئال مادرید گرفتم، با اشتیاق و حرارت. خیلی خوشحال هستم چون شب خوبی بود.»

این بازیکن پس از به ثمر رساندن گل به سمت هواداران روی سکو و رفت و پیراهنش را از تن درآورد و به همین دلیل یک کارت زرد هم از داور دریافت کرد که به نظر می‌رسد اهمیت زیادی برای او ندارد.

دیدگاه‌ها