کد خبر : 1993571 | 21 دی 1402 ساعت 10:45 | 42.5K بازدید | 143 دیدگاه

طعنه ستاره رئال: بارسا با اوساسونا فرقی ندارد!

آردا گولر، ستاره رئال مادرید، معتقد است که بازی برابر اوساسونا یا بارسلونا در فینال برای تیمش فرقی ندارد.

طعنه ستاره رئال: بارسا با اوساسونا فرقی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های سوپر جام اسپانیا روبروی اتلتیکو مادرید به میدان رفت و توانست با نتیجه 3-5 این تیم را در هم بکوبد. 

گولر در این بازی روی نیمکت قرار داشت اما کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت که او را در دقیقه 112 از وقت اضافی دوم به جای فدریکو والورده راهی میدان کند و این ستاره جوان در همان فرصت کوتاهی که داشت هم نمایش خوبی را ارائه کرد. 

این بازیکن پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «من به مدت پنج یا شش ماه مصدوم بودم. توانستم از مصدومیتم به خوبی برگردم و مربی ما فورا من را در فهرست قرار داد و اجازه داد که بازی کنم که برایم اتفاق خوبی بود. 

1977277

آنچلوتی مدام این موضوع را به من گوشزد می‌کرد و در بیرون و درون زمین اعتمادی که به من داشت را نشان می‌داد. امیدوارم که بتوانم به این روند ادامه دهم و همه چیز بهتر شود. انشاالله همه چیز برای ما خوب خواهد شد. از حمایت مردم ترکیه هم خیلی ممنونم هستم. 

بازی برابر اوساسونا یا بارسلونا؟ حریفی که در فینال برابر آنها قرار خواهیم گرفت برای ما اهمیتی ندارد. ما رئال مادرید هستیم. مهم نیست که چه تیمی قرار است بیاید، ما برای پیروزی و قهرمانی به میدان خواهیم رفت.»

دیدگاه‌ها