کد خبر : 1993579 | 21 دی 1402 ساعت 11:55 | 46.8K بازدید | 30 دیدگاه

کنایه خنده‌دار سیمئونه به هواداران عربستانی

اتلتیکو مادرید دیشب در ورزشگاه و در بازی برابر رئال هواداران بسیار اندکی داشت و عربستانی‌ها اکثرا از رئال مادرید حمایت کردند که این باعث دلخوری سیمئونه شد.

کنایه خنده‌دار سیمئونه به هواداران عربستانی

به گزارش "ورزش سه"، سوپرجام فوتبال اسپانیا از سال 2020 و پس از قرارداد 240 میلیون یورویی فدراسیون فوتبال اسپانیا با عربستانی‌ها در این کشور و با فرمتی جدید برگزار می‌شود. تورنمنتی که سود مالی خوبی دارد هرچند باشگاه‌ها ترجیح می‌دهند این بازی را در اسپانیا و مقابل هوادارانشان انجام دهند.

1977287

در سال‌های اخیر رئال مادرید همواره هواداران بیشتری در ورزشگاه داشته و عربستانی‌ها این تیم را بیشتر از بارسا و اتلتیکو حمایت کرده‌اند. دیشب نیز این اتفاق تکرار شد و رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرجام برابر اتلتیکو حمایت حداکثری ورزشگاه را داشت و در نهایت نیز 5-3 برنده شد. در واقع تنها رئال و بارسا قادرند ورزشگاه‌های عربستان را پر از تماشاگر کنند و اتلتیکو تقریبا هوادار خاصی ندارد.

در همین رابطه دیگو سیمئونه در ابتدای نشست خبری پس از بازی، به شکلی طعنه‌آمیز حرف‌هایش را شروع کرد و گفت: «در ابتدا باید از هواداران عربستانی که به ورزشگاه آمدند و از اتلتیکو حمایت کردند، تشکر کنم. بیشتر ورزشگاه ما را تشویق کرد و این نشان از رشد بین‌المللی اتلتیکو دارد. ما از اینکه سوپرجام در عربستان برگزار می‌شود و این همه حمایت از ما می‌شود، خوشحالیم. 120 دقیقه امشب تشویق شدیم و این باعث خوشحالی است. متاسفم که پیروز نشدیم تا این همه هوادار خوشحال به خانه برگردند.»

دیدگاه‌ها