کد خبر : 1993607 | 21 دی 1402 ساعت 13:53 | 42.7K بازدید | 62 دیدگاه

رئال چطور دربی را برد؟

اختلاف رئال با اتلتیکو: چند سال نوری!

رئال مادرید در شبی که ممکن بود دربی را ببازد، بار دیگر با یک بازگشت قهرمانانه پیروز از زمین خارج شد.

اختلاف رئال با اتلتیکو: چند سال نوری!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تا اینجای فصل 27 بازی انجام داده و تنها یک باخت داشته است: مقابل اتلتیکو در لیگ. 

دیشب و در نیمه سوپرجام، رئال مادرید به لطف گل‌های سه مدافع خود (رودیگر، مندی و کارواخال)، خوسلو و براهیم، زمانی که بازی حماسی به نظر می‌رسید به پنالتی‌ها خواهد رفت، پیروز از میدان خارج شد.

1977110

حالا رئال در فینال انتظار بارسلونا را می‌کشد. حتی نمایش خوب اتلتیکو در نیمه اول و در مقاطعی از نیمه دوم نیز باعث نشد این تیم بتواند رئال را در یک بازی حذفی بزرگ شکست دهد و بار دیگر در دو وقت اضافه بی رحمانه بازنده شد (مثل فینال 2014 لیگ قهرمانان).

رئال مادرید برد چون روی نیمکت بازیکنان بهتری داشت. تعویضی‌هایی که توازن بازی را به سود رئال بر هم زدند. وقتی وینیسیوس و رودریگو نیستند، براهیم هست ​​و همیشه نیز می‌توان روی بلینگام حساب کرد. یا خوسلو که می‌تواند شما را از هیچ به گل برساند. این عامل تمایز رئال مادرید با بقیه تیم‌هاست. 

1977290

حتی در شبی که کپا تمام تلاشش را کرد رئال برنده نشود، در شبی که مودریچ و شوامنی ستاره‌های همیشگی نبودند، رئال دربی را فتح کرد. وقتی نوبت به کامبک و بازگشت‌های رویایی می‌رسد، هر یک از بازیکنان رئال می‌توانند نقشی مهم در این مسئولیت ایفا کنند.

اتلتیکو دیروز فاقد قدرت لازم و یک نیمکت باکیفیت برای بردن چنین بازی‌هایی بود. شروع با خط هافبکی متشکل از دی پل، کوکه، یورنته و سائول و خاتمه کار با ویتسل، ریکلمه، خاوی گالان و آسپیلیکوئتا.

این را با ترکیب رئال در پایان بازی مقایسه کنید تا بهتر متوجه شوید رئال چگونه فاتح دربی سوپرجام شد. باید اعتراف کرد که اتلتیکو چند سال نوری با رئال فاصله دارد.

دیدگاه‌ها