کد خبر : 1993609 | 21 دی 1402 ساعت 13:55 | 38.1K بازدید | 9 دیدگاه

دایر در بایرن

یک گزینه عجیب: اولین خرید بزرگ زمستان بوندسلیگا

به نظر می‌رسد مدافعی که قرار است خط دفاعی بایرن را برای نیم فصل دوم تقویت کند کسی جز اریک دایر نیست. او امروز وارد مونیخ شد.

یک گزینه عجیب: اولین خرید بزرگ زمستان بوندسلیگا

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این فصل مانند همیشه نتوانسته صدر جدول رقابت‌های بوندسلیگا را از آن خود کند و در حال حاضر با چهار امتیاز اختلاف نسبت به بایرلورکوزن صدرنشین در جایگاه دوم قرار دارد. 

کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا کمترین انتظار از شاگردان توماس توخل است، خصوصا که آنها یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان هم به حساب می‌آیند و پیش از این هم توسط تیم دسته سومی ساربروکن از رقابت‌های جام حذفی کنار رفته‌اند. 

1977321

توخل از مدیران این باشگاه خواسته بود که برای تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی دست به کار شوند و گزینه عجیب و غیرمنتظره‌ای را هم به آنها معرفی کرده که امروز وارد مونیخ شد تا قراردادش را امضا کند.

اسکای اسپورت آلمان هفته پیش خبر داده که اریک دایر در فهرست اهداف بایرن مونیخ قرار داشته و آماده است تا خیلی زود بار دیگر فرصت بازی در کنار کین اما این بار در آلمان را به دست آورد. ستاره تاتنهام که سالهاست در عضویت این باشگاه قرار دارد، ساعتی پیش وارد مونیخ شد تا در یک قدمی انتقال به بایرن قرار بگیرد.

1977325

طبق ادعای رومانو، دایر با قراردادی چهار میلیون یوریی به بایرن خواهد پیوست و امروز تست‌های پزشکی را در کلینیک باشگاه پشت سر می‌گذارد. بایرن پس از رسمی کردن انتقال دایر قصد جذب یک مدافع راست را هم دارد.

دیدگاه‌ها