کد خبر : 1993610 | 21 دی 1402 ساعت 13:59 | 38.9K بازدید | 23 دیدگاه

بهترین جوان جام ملت‌های آسیا چه کسی خواهد بود؟

آریا یوسفی در جدال با ستاره‌های لالیگا و پاریس!

ستاره‌های جوان جام ملت‌های آسیا در سال 2023 همگی انگیزه فراوانی دارند تا در خاک دوحه درخشان باشند.

آریا یوسفی در جدال با ستاره‌های لالیگا و پاریس!

به گزارش ورزش سه، آغاز جام ملت‌های آسیا به شمارش معکوس افتاده تا در روزهای آتی کشور قطر میزبان و پذیرای ۲۴ کشور همراه با تیم خودش در دوحه باشد؛ چرا که قرار است جام ملت‌های آسیا در محل برگزاری دوره گذشته جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار شود و حال فرصتی است برای رکوردشکنی در تاریخ قاره آسیا!
در لیست تیم ملی کشورمان، آریا یوسفی توانسته به عنوان جوان‌ترین بازیکن تیم ملی حضور پیدا کند تا در پایان شاید به عنوان پدیده جام معرفی شد اما در این بین تیم‌های دیگر نیز ستارگان جوان قابل توجهی دارند.

جاسم جابر ۲۱ ساله از قطر
کوچکترین عضو فعلی تیم ملی قطر، سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را نیز دارد و در این مدت برای کشورش ۱۲ بازی ملی انجام داده است. او هافبک العربی قطر است و برای این دوره از مسابقات انگیزه‌های زیادی دارد.

1977334

روسلان خایلوف ۲۰ ساله از تاجیکستان 
لژیونر روس‌تبار این تیم که محصول آکادمی زنیت است تا پیش از بازی‌های دوستانه پیش از آماده سازی هیچوقت لباس ملی کشورش را به تن نکرده بود. او انگیزه‌های زیادی دارد تا ستاره تیمش در دوحه شود.

1977339

مارکو تیلیو ۲۲ ساله از استرالیا
او در پیش از سال ۲۰۲۴ راهی سلتیک شد اما پیش از این در ملبورن سیتی به مانند یک ستاره جلب توجه کرد و سه فصل متوالی قهرمان لیگ شد.

1977340

عبدالقیر خوسانوف ۱۹ ساله از ازبکستان
کم‌سن‌ترین عضو ازبکستان در دوحه متعلق به تیم تحت هدایت سرچکو کاتانچ است. مدافع کناری لانس فرانسه که حضوری ثابت در ترکیب شگفتی ساز این لیگ داشت و در تیم ملی هم ۷ بازی انجام داده است.

1977348

سلطان عادل ۱۹ ساله از امارات
همبازی مهدی قایدی در الاتحاد کلبا که این فصل همپای مهاجم بوشهری این تیم گلزنی کرده در لیست بنتو حضور دارد و حتی در بازی‌های دوستانه آغازین موفق شد یک گل هم به ثمر برساند.

1977333

مایکل اودبولوزور ۱۹ ساله از هنگ کنگ
این چهره جوان هنگ کنگی محصول آکادمی اینگولشتات است و هیچ شناختی با هنگ کنگ نداشت. او با تلاشش توانست به تیم اصلی اینگولشتات راه پیدا کند و حالا در تیم ملی کشورش نقش برجسته‌ای دارد.

1977331

تاکفوسو کوبو 22 ساله از ژاپن
ستاره سابق بارسلونا و رئال مادرید با ارزش‌ترین ستاره زیر 23 سال این تورنمنت به شمار می‌آید و عملکردی که این فصل در تیم رئال سوسیداد به نمایش گذاشته عاملی است تا از همین حالا او را به عنوان پدیده و ستاره اصلی تیم ملی ژاپن زیر نظر بگذاریم.

1977320

کانگ این لی 22 ساله از کره جنوبی
دیگر ستاره جوانی که باید از او بنویسیم، وینگر کره‎ای پاری سن ژرمن اگر چه در شروع فصل نتوانست در پایتخت فرانسه درخشان باشد اما رفته رفته خودش را در این تیم با حمایت لوئیز انریکه ثابت کرد تا بتواند با اعتماد به نفسی بالا و پر از شور و انگیزه در دوحه ظاهر شود و همراه با سون، کیم مین جائه و هوانگ هی چان در جمع مدعیان قهرمانی به شمار بیاید.

1977322

دیدگاه‌ها