کد خبر : 1993650 | 21 دی 1402 ساعت 16:31 | 33.6K بازدید | 41 دیدگاه

رویارویی آذرپیرا با ستاره آمریکایی در فینال؛

كامران باز هم حريف كايل اسنايدر نشد

كامران قاسمپور در مرحله نيمه نهايى تورنمنت كرواسى برابر كايل اسنايدر آمريكايى شكست خورد.

كامران باز هم حريف كايل اسنايدر نشد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های کشتی آزاد بین المللی جام اوپن زاگرب و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در کرواسی محلى براى بازگشت كامران قاسمپور به تشك بعد از يك دورى طولانى مدت به دليل مصدوميت بود.

اين كشتى گير جويبارى كه تصميم گرفت براى رفتن به المپيك به وزن ٩٧ كيلوگرم كوج كند، بعد از غيبت در مسابقات قهرمانى كشور اين مجوز را از كادرفنى دريافت كرد تا بتواند در كرواسى محك بخورد.

اميرعلى آذرپيرا قهرمان كشور ٩٧ كيلو هم در اين رويداد حاضر بود، اما قبل از رويارويى دو آزادكار ايرانى در فينال، قاسمپور به سد محكم كايل اسنايدر برخورد كرد.

قاسمپور كه یک بار قبلا در جام جهانی برابر اسنایدر قرار گرفت و شکست خورد، این بار هم برابر این حریف حرفی برای گفتن نداشت و ۴ بر صفر باخت تا راهی دیدار رده بندی شود.

اما امیرعلی آذرپیرا هم در فینال با اسنایدر قهرمان جهان‌ و المپیک برخورد کرده و باید دید او چه نتیجه‌ای برابر این کشتی گیر آمریکایی می‌گیرد.


در وزن 97 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 آووسایمان هابیلا از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 1 ابراهیم جیفتجی از ترکیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

دیدگاه‌ها