کد خبر : 1993653 | 21 دی 1402 ساعت 16:47 | 71K بازدید | 38 دیدگاه

معضل مزمن براهیم

بازی با درد، ستاره رئال باید جراحی شود

براهیم دیاز با مشکل دررفتگی شانه دست به گریبان است و ناحیه مصدوم او حالا نیاز به جراحی دارد.

بازی با درد، ستاره رئال باید جراحی شود

به گزارش "ورزش سه"، اوایل مهرماه بود که منابع نزدیک به باشگاه رئال خبر دادند براهیم دیاز برابر لاس پالماس با مصدومیت شانه بازی کرده است. در تمرینات بازی مقابل اتلتیکو (رفت لالیگا) شانه این بازیکن در رفت و در بازی با لاس پالماس هم در درگیری با بازیکن حریف مجددا درد شدیدی را از ناحیه شانه احساس کرد و شانه‌اش در رفت.

1977419

با این وجود او به بازی موثرش ادامه داد و گل پیروزی بخش و مهم رئال را به ثمر رساند تا این تیم بتواند شکست مقابل اتلتیکو را فراموش کند. 

در آن مقطع احتمال جراحی برای براهیم پیش بینی شد اما خود او مخالفت کرد و گفت با فیزیوتراپی و استفاده از بانداژ مخصوص رئال را در بازی‌های بعدی همراهی خواهد کرد.

1977420

دیشب در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا برابر اتلتیکو براهیم وقتی وارد زمین شد، ورق را به سود رئال برگرداند و در دقیقه 122 نیز گل پنجم رئال را زد و از شدت خوشحالی پیراهنش را از تن خارج کرد تا کارت زرد بگیرد.

بانداژ روی شانه براهیم نشان می‌داد که مشکل او برطرف نشده و دیشب در ال چیرینگیتو نیز ادعا شد که براهیم با درد زیادی بازی می‌کند و شرایط شانه او به حدی رسیده که باید جراحی کند اما براهیم همچنان مقاومت می‌کند. باید دید براهیم تا کجا با درد کنار می آید و بالاخره تن به جراحی خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها