کد خبر : 1993666 | 21 دی 1402 ساعت 17:20 | 39.6K بازدید | 95 دیدگاه

دردسر تقبل مالیات 6 خارجی پابرجا ماند

اعتراض وارد نیست، تراکتور 6 میلیارد تومان بدهد!

کمیته استیناف رای صادر شده درباره تخلف باشگاه تراکتور در قرارداد 6 بازیکن و مربی خارجی را تایید کرد.

اعتراض وارد نیست، تراکتور 6 میلیارد تومان بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که کمیته انضباطی با بررسی مستندات کارگروه نظارت بر قراردادها، علیه باشگاه تراکتور حکم داد. در حکم کمیته انضباطی قید شده بود که باشگاه تراکتور به‌خاطر تقابل مالیات شش نفر از مربیان و بازیکنان خارجی خود به نام‌های خواکین آلبرتو گیل، امیلیو ماریا آلوارز بلانکو، آلوارو خوزه گورو، خوان لونا اسلووا، خولیولوئیس مونوز و صفاهادی تخلف کرده است.

از این رو کمیته انضباطی رای به جریمه نقدی سنگین و 6 میلیارد تومانی باشگاه تراکتور تبریز داد.

بعد از این اتفاق مسئولان تراکتور بابت حکم سنگین صادر شده به استیناف شکایت بردند و خواهان رسیدگی دوباره به پرونده شدند. حالا استیناف حکم قبلی را تایید کرده است.

در حکمی که امروز کمیته استیناف در این خصوص صادر کرد، آمده است: «تراکتور به لحاظ نقض بند 8 دستورالعمل ناظر بر قرارداد بازیکنان از حیث تقبل مالیات شش نفر از بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان حاضر در لیگ برتر صادر شده است. با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به‌عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تایید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.»

بر این اساس باشگاه تراکتور باید مبلغ 6 میلیارد تومان که جریمه سنگینی هم هست به فدراسیون فوتبال پرداخت کند. جریمه‌ای که اعضای خارجی قرمزپوشان روی دست باشگاه گذاشته‌اند.

دیدگاه‌ها