کد خبر : 1993707 | 21 دی 1402 ساعت 20:43 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

تکذیب بعد از ۷ سال: دعوای در یووه دروغ بود!

آندره‌آ بارزالی، مدافع سابق یوونتوس، قهرمان اسکودتوی این فصل را پیش‌بینی کرد و درباره شایعه اختلاف بین دو ستاره یوونتوس در جریان فینال چمپیونزلیگ سال ۲۰۱۷ صحبت کرد.

تکذیب بعد از ۷ سال: دعوای در یووه دروغ بود!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن ۴۲ ساله اخیرا مهمان رادیو سری A بود و درباره موضوعات مختلفی از جمله قهرمان این فصل صحبت کرد. او معتقد است تیمی که بهترین دفاع را دارد اسکودتو را به دست خواهد آورد.

او در این مورد گفت: «اینتر و یووه دو تیم متفاوت هستند. اعداد خیلی چیزها را می‌گویند، بهترین دفاع تقریباً همیشه جام را می‌برد. یووه دفاع خوب را به قدرت و نقطه قوت خود تبدیل می‌کند و با بازیکنانی که در دسترس دارد موفق می‌شود.

با این حال به‌نظرم اینتر یک تیم کامل است. آنها خط حمله و هافبک فوق‌العاده‌ای دارند. آنها در بازی‌ها با گل‌های بیشتری پیروز می‌شوند، اما آنقدر قوی هستند که گل‌های کمی هم دریافت می‌کنند. روی کاغذ، اینتر از یوونتوس قوی‌تر است، اما این هیچ معنایی ندارد. هر تیمی قهرمانی را به دست آورد، مستحق آن بوده است و نشان داده که تیم قوی‌تر و بهتری است. خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

1977498

او سپس در مورد فینال چمپیونزلیگ سال ۲۰۱۷ و شایعه جر و بحث بین لئوناردو بونوچی و پائولو دیبالا صحبت کرد. گزارش‌ها در آن زمان حاکی از آن بود که بونوچی، دیبالا را متهم کرده بود که به دلیل کارت زردی که در نیمه اول دریافت کرده بسیار محافظه‌کارانه بازی می‌کند.

بارزالی درباره این موضوع گفت: «این دروغ است. خیلی‌ها درباره این موضوع از من می‌پرسند و من می‌توانم تایید کنم که همه صحبت‌ها دروغ است. یادم می‌آید که بونوچی با من تماس گرفت و درباره این موضوع به من گفت. او گفت آنها این شایعه را به روزنامه‌ها می‌برند. من گفتم نگران نباش. همه می‌دانیم که دروغ است. واقعاً عجیب بود. چیزهای تخیلی و عجیبی می‌نوشتند اما هرگز چنین اتفاقاتی رخ نداده بود.»

1977499

دیدگاه‌ها