کد خبر : 1993714 | 21 دی 1402 ساعت 21:18 | 52.5K بازدید | 49 دیدگاه

رونمایی از نمایشگر 360 درجه سانتیاگو برنابئو! (عکس)

صفحه نمایش 360 درجه ورزشگاه سانتیاگو برنابئو امروز برای اولین‌بار مورد آزمایش قرار گرفت.

رونمایی از نمایشگر 360 درجه سانتیاگو برنابئو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم مردان رئال مادرید در حال حاضر برای شرکت در رقابت‌های سوپر جام اسپانیا در ریاض حضور دارد و شب گذشته با حذف اتلتیکو در یک دیدار بسیار هیجان‌انگیر با نتیجه 5-3 منتظر برنده بازی امشب بین بارسلونا و اوساسونا برای رویارویی در دیدار نهایی خواهد بود. تیم زنان این باشگاه هم تا 30 ژانویه در برنابئو بازی نخواهد کرد.

این موضوع فرصت مناسبی را برای مسئولان ورزشگاه برنابئو مهیا کرده است تا چند تغییر اساسی را در ورزشگاه ایجاد کنند. همزمان با اصلاحات چمن ورزشگاه در روزهای گذشته، تیم فنی ورزشگاه مشغول نصب صفحه نمایش 360 درجه در این ورزشگاه بوده است و امروز کار نصب آن تمام شده و کیفیت آن برای اولین‌بار مورد آزمایش قرار گرفته است. هرچند که گمان می‌رود که راه‌اندازی کامل و استفاده از آن حداقل تا ماه فوریه و احتمالا همزمان با بازی‌های رئال در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا طول بکشد.

1977510
1977511

این اولین گام‌ها از بازسازی اساسی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است که قرار است تا سال 2030 به بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین ورزشگاه جهان با جنبه‌های تبلیغاتی و اقتصادی متعدد تبدیل شود. بازسازی‌ای که مورد نقد بسیاری از هواداران قرار گرفته است. آنها معتقدند تمرکز سران باشگاه به جای تقویت جنبه‌های فنی تیم روی حواشی ورزشگاه معطوف شده است.

دیدگاه‌ها