کد خبر : 1993715 | 22 دی 1402 ساعت 04:30 | 62K بازدید | 74 دیدگاه

اسطوره فوتبال جهان: عربستان قهرمان آسیا خواهد شد!

فابیو کاناوارو، برنده توپ طلا و جام جهانی در سال 2006 حامی مانچینی در جام ملت‌ها است.

اسطوره فوتبال جهان: عربستان قهرمان آسیا خواهد شد!

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاناوارو ایتالیایی، سرمربی سابق النصر عربستان، از هموطنش روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان انتظار دارد که با هدایت سبزها در جام ملت‌های آسیا 2023، موفقیت خود را با آتزوری تکرار کند.

تیم ملی عربستان با هدایت مانچینی خود را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که از امروز جمعه در قطر آغاز می‌شود، آماده می‌کند.

مانچینی در حالی رویای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی عربستان را در سر می‌پروراند که کشورش ایتالیا را به‌عنوان قهرمانی اروپا در سال 2020 رساند.

1975286

کاناوارو در مصاحبه‌ای که امروز پنجشنبه از شبکه العربیه پخش شد، گفت: «نگرش‌ها متفاوت است، اما در نهایت فوتبال در سراسر جهان یکسان است. مانچینی تجربه زیادی دارد و می‌داند چگونه عناوین قهرمانی را کسب کند، او در ابتدای فوتبالش با عربستان خوب نبود اما می‌تواند توانایی‌ها و ذهنیت بازیکنان را توسعه دهد.»

تیم ملی عربستان در 3 بازی از 4 بازی اولی که تحت هدایت مانچینی انجام داد، شکست خورد و در بازی دیگر به تساوی دست یافت، اما در 5 رویارویی اخیر 4 پیروزی و  یک مساوی به دست آورد.

تیم ملی عربستان در جام ملت‌های آسیا در گروه ششم با عمان، تایلند و قرقیزستان حضور دارد. سبزپوشان سه‌شنبه هفته آینده در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مقابل عمان ماجراجویی خود را آغاز می‌کنند.

دیدگاه‌ها