کد خبر : 1993733 | 21 دی 1402 ساعت 22:09 | 22.8K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره سابق یونایتد می‌ترسد پوچتینو اخراج شود!

دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق تاتنهام، می‌ترسد که چلسی مائوریسیو پوچتینو را اخراج کند.

ستاره سابق یونایتد می‌ترسد پوچتینو اخراج شود!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو، فصل را با امیدهای زیادی آغاز کرد. هواداران باشگاه امیدوار بودند که حداقل در این فصل برای سهمیه چمپیونزلیگ رقابت کنند و در فصل بعد در کورس قهرمانی باشند.

همه چیز اما برخلاف رویای طرفداران تیم پیش می‌رود. چلسی مانند فصل قبل در نیمه‌های جدول جابه‌جا می‌شود و کار سختی برای کسب سهمیه اروپایی دارد.

آبی‌ها اخیراً دیدار رفت نیمه‌نهایی جام اتحادیه را مقابل تیم چمپیونشیپی میدلزبرو با شکست ۱-۰ پشت سر گذاشتند و ممکن است با ناکامی در بازی برگشت، شانس قهرمانی در این رقابت‌ را هم از دست بدهند.

1977535

با این ناکامی‌ها خطر اخراج بیش از پیش پوچتینو را تهدید می‌کند و بعید نیست او نیز مانند گراهام پاتر، در اواسط فصل اخراج شود و شغلش را در چلسی از دست بدهد.

برباتوف که یکی از تحسین‌کنندگان پوچتینو است، در مورد شایعه اخراج او از چلسی گفت: «پروژه چلسی هنوز راه نیفتاده است. دارم می‌بینم که چلسی با پوچتینو پروژه دارد اما فعلا این موضوع به مشکل خورده است. شما برای یک پروژه نیاز به زمان دارید، البته این زمان ممکن است برای برخی افراد متفاوت باشد. اگر آنها از پوچتینو حمایت نکنند ممکن است وضعیت او در چلسی بدتر شود و ناگهان شاهد اخراج و آمدن یک مربی جدید باشیم. امیدوارم آنها پوچتینو را اخراج نکنند تا بتواند کارش را با موفقیت به اتمام برساند.»

دیدگاه‌ها