کد خبر : 1993777 | 22 دی 1402 ساعت 08:11 | 60.2K بازدید | 91 دیدگاه

حمله دروازه‌بان اوساسونا به لالیگا

ال‌کلاسیکوی سوپرجام مهندسی‌شده است!

سرجیو هررا، دروازه‌بان اوساسونا، می‌گوید سوپرجام فقط جایی برای رقابت رئال مادرید و بارسلوناست.

ال‌کلاسیکوی سوپرجام مهندسی‌شده است!

به گزارش "ورزش سه"، اوساسونا امشب در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا با نتیجه ۲-۰ مغلوب بارسلونا شد. با توجه به بازی دیشب و پیروزی رئال مادرید برابر اتلتیکو مادرید، شاگردان ژاوی هرناندز در فینال به مصاف سفیدپوشان شهر مادرید می‌روند و باز هم هواداران شاهد ال‌کلاسیکوی سوپرجام خواهند بود.

با این حال بازیکنان اوساسونا معتقد هستند که به جای بارسلونا، این تیم باید مقابل رئال مادرید قرار می‌گرفت. آنها پس از گل اول بارسا، به‌شدت به داور معترض بودند و ادعا داشتند که گل باید به دلیل خطای آندریاس کریستنسن بر روی خوزه آرنایز مردود اعلام می‌شد.

1977616

دقایقی قبل داوید گارسیا، کاپیتان تیم، در مصاحبه‌ای معتقد بود که گل بارسا باید مردود اعلام می‌شده و به‌نظر او این اتفاقات تصادفی نیستند و هدفی پشت آنها قرار دارد.

سرجیو هررا، دروازه‌بان اوساسونا نیز با او هم‌نظر است. او در صحبت‌های پس از بازی‌اش رویکرد تندی داشت و به نوعی مدعی بود که سوپرجام مهندسی‌شده برگزار می‌شود!

او گفت: «این رقابت به وضوح برای قهرمانی بارسلونا یا رئال مادرید طراحی شده است. آنها می‌خواهند ال‌کلاسیکو ببینند. واضح است، آنها تیم‌هایی هستند که بیشترین درآمد را دارند. کسی که مخالف است، فوتبال نمی‌بیند.»

1977615
1977616

دیدگاه‌ها