کد خبر : 1993789 | 22 دی 1402 ساعت 10:50 | 15K بازدید | 2 دیدگاه

به انتخاب ورزش سه؛

تیم هفته: رونمایی از عوامل خلق شگفتی

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه به پایان رسید و پر از شگفتی هم بود.

تیم هفته: رونمایی از عوامل خلق شگفتی

به گزارش "ورزش سه"، هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال ایران نیز به پایان رسید و مطابق رسمی که در این فصل آغاز شده تیم منتخب این هفته از مسابقات را در ورزش سه انتخاب کرده‌ایم.

بولت پرسپولیسپاسور هفته: دانیال صادقی (مس رفسنجان)
دانیال صادقی پاسور سی ساله مس رفسنجان که از ست چهارم وارد زمین شد توانست مقابل نیان الکترونیک مشهد دیدنی کار کند و با پاس‌های خوبش و همچنین کسب پنج امتیاز مهره موثر تیمش در کنار جواد حسین‌آبادی باشد.

1977629

بولت پرسپولیسدریافت‌کننده اول: پوریا فیاضی (شهرداری ارومیه)
پوریا فیاضی، دریافت‌کننده تیم شهرداری ارومیه، در مقابل فولاد سیرجان ایرانیان به معنای واقعی ستاره بود و با هفده امتیاز تاثیرگذارترین بازیکن ارومیه بود. فیاضی همه تجربه خود را جمع کرده تا شهرداری را راهی پلی‌آف کند. فیاضی اگر سرحال و آماده همچون فصل ۹۷ باشد، دفاع توانایی رودررویی با او را ندارد.

1977628

بولت پرسپولیسدریافت‌کننده دوم: قاسم کارخانه (چادرملو اردکان)
بالاخره هفته درخشش قاسم کارخانه هم فرا رسید و او پس از پانزده هفته در تیم منتخب قرار گرفت. قاسم کارخانه در کنار حمزه زرینی و مجتبی قلی‌زاده سه دریافت‌کننده چادرملوی اردکان هستند که برای قرارگرفتن در ترکیب با هم رقابت می‌کنند.

1977631

بولت پرسپولیسسرعتی‌زن اول: مسعود غلامی (شهداب یزد)
مسعود غلامی پس از مصدومیت مهدی مهدوی کاپیتان شهدابی‌ها شده است. او در بازی سخت مقابل پاس گرگان توانست با کسب چهارده امتیاز ستاره تیمش باشد. غلامی چه در حمله و چه در دفاع کم‌نقص عمل کرد و در تیم هفته قرار گرفت.

1977633

بولت پرسپولیسسرعتی‌زن دوم: متین تکاور (شهرداری گنبد)
متین تکاور بازیکن بومی گنبد که باز هم در این فصل به شهر خود بازگشته و همچنین یونس قلیچ نیازی از عوامل اصلی برد تیم شهرداری گنبد مقابل هورسان رامسر بودند. متین تکاور در این دیدار نه امتیاز کسب کرد.

1977635

بولت پرسپولیسقطر پاسور: مهدی رضایی (طبیعت اسلامشهر)
مهدی رضایی که این هفته‌ها در ترکیب طبیعت اسلامشهر خوش می‌درخشد و باشگاه قید حضور بازیکن خارجی در این پست را زده توانست با کسب سی چهار امتیاز یکی از بیشترین امتیازات در این فصل از لیگ برتر والیبال ایران را از آن خود کند و در تیم هفته قرار بگیرد.

1977630

بولت پرسپولیسلیبروی هفته: آرمان صالحی
آرمان صالحی لیبروی پر جنب و جوش در زمین بازی باز هم درخشید و این بار فولاد سیرجان ایرانیان صدرنشین رقابت‌ها قربانی درخشش او و البته پوریا فیاضی، عطا زراعتگر و آفتاب آذری شد.

1977626

بولت پرسپولیسسرمربی هفته: عبدالرضا علیزاده (شهرداری ارومیه)
عبدالرضا علیزاده به پاس متحول کردن تیم ارومیه و همچنین برد مقابل صدرنشین رقابت‌ها یعنی فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان سرمربی هفته انتخاب شد.

1977627

بولت پرسپولیسبازیکن هفته: مهدی رضایی ( طبیعت اسلامشهر)

بولت پرسپولیسلژیونر هفته: جواد کریمی
جواد کریمی، پاسور تیم آرکادا گالاتی، شب درخشانی را مقابل لوبه ایتالیا در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا داشت و علاوه بر تقسیم پاس خوب توانست امتیازاتی را هم کسب کند تا یک پیروزی شیرین را کسب کنند. البته امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور ورونا ایتالیا در مسابقه هفته گذشته مقابل مودنا دیدنی کار کرد و او نیز شایسته حضور در تیم هفته بود.

1977632

دیدگاه‌ها